Terve,
Minulla ei ole näkynyt viime viikon loppupuolen jälkeen MTV Sport -kanavat kaapelin kautta. Mikäköhän on vikana?
Sivu 1 / 1
Hei vvkero,
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä tilanne näyttää paketin puolelta.
Herjaako sport-kanavat minkälaista virhettä kun yrität katsoa kanavaa?
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä tilanne näyttää paketin puolelta.
Herjaako sport-kanavat minkälaista virhettä kun yrität katsoa kanavaa?
Muuta herjaa ei tule, kuin että käyttöoikeudet kanavien katsomiseen puuttuu.
Lisäsin asiakasnumeron. Itse asiassa laskun tarkistettuani saattaa olla niin, että 6 kk:n määräaikainen sopimukseni on päättynyt. Olin kuitenkin siinä käsityksessä, että sopimuksen olisi pitänyt jatkua toistaiseksi voimassa olevana automaattisesti määräajan päättymisen jälkeen.
Lisäsin asiakasnumeron. Itse asiassa laskun tarkistettuani saattaa olla niin, että 6 kk:n määräaikainen sopimukseni on päättynyt. Olin kuitenkin siinä käsityksessä, että sopimuksen olisi pitänyt jatkua toistaiseksi voimassa olevana automaattisesti määräajan päättymisen jälkeen.
Hei vvkero,
Vilkaisin tietojasi ja jostain syystä tuo kanavapaketti on loppunut 4.3 ja korttikin on suljettuna. Kannattaa selvittää asia suoraan asiakaspalvelun kanssa vaikka laittamalla meille privaviestiä facebookissa! Muista mainita asiakasnumerosi heti ensimmäisessä viestissä.
Voit myös toki hoitaa asian puhelimitse asiakaspalvelun kanssa 0200 17000.
Vilkaisin tietojasi ja jostain syystä tuo kanavapaketti on loppunut 4.3 ja korttikin on suljettuna. Kannattaa selvittää asia suoraan asiakaspalvelun kanssa vaikka laittamalla meille privaviestiä facebookissa! Muista mainita asiakasnumerosi heti ensimmäisessä viestissä.
Voit myös toki hoitaa asian puhelimitse asiakaspalvelun kanssa 0200 17000.
Otin MTV Sport paketin tästä päivästä alkaen, mutta kanavat eivät vielä näy. Voisitteko valtuuttaa korttini ja kanavapakettini uudestaan, digiboksini vaatii tuon.
Hei niepa,
Kaapelikorttisi on valtuutettu uudelleen.
Kaapelikorttisi on valtuutettu uudelleen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.