MTV3 HD kuvamuoto
Olen huomannut, että MTV3 HD-kanava lähettää käytännössä kaikki ohjelmat 16:9 muodossa, vaikka ohjelma olisi 4:3-muodossa. Tästä syystä televisioni ei ymmärrä kaventaa kuvaa 4:3:ksi ja lisätä mustat palkit sivuille -> ihmiset näyttävät todella lihavilta ;) Ja kyllä olen testannut tätä kahdella eri televisiolla, sama juttu molemmissa. Joskus myös SubTV:llä on sama ongelma. Olisiko niin, että maikkari ei nyt vaan oikein osaa. Voisiko Sonera tutkia asiaa. Kiitos.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.