Skip to main content

mtv3 kanavapaketti/sonera viihdepaketti

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

mua on laskutettu molemmista? mun omilla sivuilla on maininta vain sonera viihdepaketista?? toi mt3 kanavapaketti oli bonuksena edellisestä laskutuksesta johtuvasta kömmistä, jota on nyt alettu laskuttamaan??!! myöskään viihdepaketti ei kokonaan toimi esim jo tallennetut ohjelmat ei näy, siellä ne on mutta niitä ei saa ulos, vinkuu että olen valinnut 0 kanavan?
lasku nro 66294109

1 kommentti

  • November 16, 2012
Hei Zuzanna11,

Laskutusasioissa suosittelen oleman asiakaspalveluumme yhteydessä. 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 la 9–16.30.

KotiTV:n osalta varmista että olet kytkenyt Thomsonin ensimmäisenä laitteena verkkoon ja digiboxi on suoraan Thomsonissa kiinni. Välissä ei siis saa olla muita laitteita. Jos ongelma edelleen jatkuu, voisit kokeilla myös palauttaa Thomsonin tehdasasetukset ja tämän jälkeen käytä Motorola digiboxista virtajohtoa irti.

Ohjeet ja vinkit sivullamme on ohjeet Thomsonin tehdasasetuksen palautukseen.

Jos ongelma kaikista huolimatta jatkuu, olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.