Skip to main content
Mitä vittua Sonera? Kesken Neste Oil Rallin Maxilta alkaa näkymään joku SVT ruotsinkielinen paska?
Ihan oikeasti, onko siellä noin kädettömiä duunissa vai mikä helvetti siellä nyt taas mättää!!!!!!!
No siellä on koko kotiTV palvelu ihan soosissa. Maxilta tulee SVT:tä ja jos koittaa muita kanavia katsoa, se onnistuu noin kolme minuuttia, jonka jälkeen järjestelmä päättää kirjautua uudelleen sisään... Varmistin kaverilta ja hänellä ihan sama tilanne.

Mukavan tilanteesta tekee myös se, ettei vikailmoitusta pysty tekemään kun asiakaspalvelu on kiinni. Jää huomisen formulat yms näkemättä. Sivuillakin väärää informaatiota asiakaspalvelun aukiolosta.

Yllä oleva valikko on voimassa ma-pe klo 8-20 sekä la klo 9-16.30 lukuun ottamatta kaapeli-TV-asiakkaiden vikailmoituksia, jotka otetaan vastaan ympäri vuorokauden. Muina aikoina käytössäsi on samassa numerossa toimiva Soneran päivystysnumero. Sen valikkorakenteen näet alla.

Valitse 1: Matkapuhelinliittymäsi sulkeminen tai purkukoodi.
Valitse 2: Kaapeli-TV:n vikailmoitus.
Valitse 3: Jos Laajakaistaliittymäsi ei toimi, nopeuta vianselvitystä itsepalveluna.


Koitin sitten tuonne laajakaistapuolelle "muina aikoina" soitella ja kysellä, millon vika aiotaan korjata niin eihän se sinne mene. Pelkkät Kaapeli-TV viat voi ilmoittaa.

Pitäsiköhän se ilmoittaa MTV3:lle yms muille kanavapaketteja toimittaville tahoille, ettei heidän kanavat näy Soneran tarjoamana. Samat kanavapaketit saisi muualta tilailtua samoihin hintoihin niin mitä järkeä niitä on Soneran palvelusta ottaa, joka saattaa hyvällä tuurilla olla kaksi päivää alhaalla, koska kunnon päivystystä palvelulle ole. Ymmärrän kyllä jos esim laajakaistaliittymää ei korjata vklopun aikana, mutta tälläiset maksulliset palvelut joiden sisältöä ei voi muuten nähdä, pitäisi saada korjattua edes päivän aikana (miten eroaa kaapelitvstä jolla on 24/7 vikanumero?).

Nyt sitten tuli missattua tärkein rallin MM-sarjan osakilpailu ja huomenna mahdollisesti formulat. Ja muutkin kanavat on katselukelvottomassa kunnossa kun se palveluun kirjautuminen kestää.... Priceless
Freon kirjoitti:
Mitä vittua Sonera? Kesken Neste Oil Rallin Maxilta alkaa näkymään joku SVT ruotsinkielinen *****?
Ihan oikeasti, onko siellä noin kädettömiä duunissa vai mikä helvetti siellä nyt taas mättää!!!!!!!



Sama juttu. Ilmeisesti laajempi ongelma vaikka vikailmoituksen vastaanottaja juuri ennen klo 16aa ei osannut mitään vihjaista tai kertoa. Eli SVT:n aamupätkä ja aina sama kaikenlisäksi ;O).
Kun boxi oli 20-30 kertaa jämähtäny ja aloittanut uudelleen kirjautumisen, ei enää sitä toistuvaa 2min 15sek pätkää aika-ajoista nähnyt eli Maxi loppui näkymästä totaalisesti. Joku mättää IPTV:n puolella..
Ei tämmösestä kannata kyllä maksaa edes tuota laitteen toimitushintaa jollei kunnon selitystä tarjota..
Vai onko MTV3:n mainoskikka? Sonera pesee kätensä? Vika puolan johdossa eli kolmannessa osapuolessa?
Samaa kuuluu... God Morgon toivottaa joku Betson. Illalla yritin kattoa faktaa ni kone boottaili minuutin välein. Oishan tuota rallia formulaa ollu kiva kattoa.
Sama vika ja boxsi buuttaa kokoajan!!
Huomenna soitto asiakaspalveluun ja perun koko paska palvelun.. jos eivät suostu perumaan, niin uskoisin että kuluttaja-asiamies on puolellani.

Kauheata kuraa koko palvelu.
Eurynomee kirjoitti:
Huomenna soitto asiakaspalveluun ja perun koko ***** palvelun.. jos eivät suostu perumaan, niin uskoisin että kuluttaja-asiamies on puolellani.

Kauheata kuraa koko palvelu.


Ai että toimii osalla taas Sonera Koti TV, lähes 2 täyttä vuorokautta vian alkamisesta..huh.. Virka-aika päättyy ilmeisesti launtaina klo 16:30 ja tämän jälkeen ei mitään ennen maanantaita..huh huh.

Onkohan kaiken takana pieni virhe.. ja...

Maksukanavat ovat muuttuneet salatuiksi

Muistithan tarkistaa, että olet maksanut viimeisimmän laskusi? Maksukanavat suljetaan kuukauden viimeinen arkipäivä, mikäli maksu ei ole saapunut Soneran pankkitilille tätä ennen. Palvelu avataan automaattisesti, kun olet maksanut erääntyneet laskusi. Palvelun avaamisesta peritään hinnaston mukainen avausmaksu.


Ovat peijakkaat vain "unohtaneet" päivittää luvat kanaville. Eikä mitään vikatiedotuksia..ei vastauksia vikailmoitukseen..ei siis mitään vaikka vika koski ilmeisesti satoja asiakkaita tai "entisiä" asiakkaita?????

Juuri kuulin että vikatiedotetta värkkäillään pikkuhiljaa joten hiljaako hyvä tulee????
Nyt on jopa MAXi löytänyt omalle paikalleen mutta on edelleen käyttökelvoton koko palvelu.
Sama vanha pätkimisogelma jälleen, eli boksi boottaa itsensä 1-2min välein.
Osaa Koti TV - liittymistä koskenut vika on korjattu tänään kello 12:30. Jos häiriö jatkuu edelleen, pidä Motorola-digiboxia hetki kokonaan virroitta ja käynnistä laite uudelleen.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
vika jatkuu edelleen
Koti-tv palvelussa ollut vika on uusiutunut osalla asiakkaista. Jos kanavat pätkivät edelleen tai digiboksi käynnistyy itsestään uudelleen, niin kannattaa olla yhteydessä vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm).

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa