MTv3.nelonen..sub..jim ei näy uudistuksen myötä turuus.
Heippa.Asun turussa ja tuli eilen muutoksia kanaviiin..Joten palauttin tehdas-asetukset..sammutin boksin ja uusi haku..ja avot..puuttuu kolmonen..nelonen jim sub..yms..eli selkeesti yksi kanavanippu pois.antenni johtojen tarkisusta..ja räpläämistä..ei muutosta..johdoissa ei juuri vikaa voi ollakaan koska antenni johto jatkaa mun poksista toiseen poksin..jossa kaikki kanavat löyty heti.Koitin myös suoraan seinästä mun poksiin pelkäskään.ei vaikutusta. Eli mun poksi hajosi yhdessä yössä kun kanavat muuttu ? vai mikä ihme täs mättää. poksia on kyllä tosi vanha finlux dvb-c 420 muttä tähän asti on toiminut hyvin..niin miks vaihtaa.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.