Hankin eilen maksukortin salausmoduulin jonka kanssa tein MTV3 Totalista sopimuksen Sonera Kaupassa. Myyjä suoritti laitteen ja kortin "parituksen" samalla.
Kortti ja moduli TVssä ja "Isäntäkoneen ja modulin välinen todennus onnistui"
CI-valikko antaa
Virheilmoitus
Ei pääsyä (5)
ja sen jälkeen "salattu signaali".
Olen ohjeiden mukaan käyttänyt sekä virtaa pois (irrottamalla virtajohdon) että myös virittänyt tv-kanavat uusiksi.
Mikä neuvoksi?
Sivu 1 / 1
Hei neuvoavailla
Voisitko lisätä asiakasnumeron tai kaapelikorttisi 11-ensimmäistä numeroa käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan tilannetta tarkemmin meidän puolelta!
Kanavien avautumisessa kestää yleensä n. 5-60min joten hetki kannattaa tilannetta seurata. Onko ongelma korjaantunut nyt aamun aikana ?
Voisitko lisätä asiakasnumeron tai kaapelikorttisi 11-ensimmäistä numeroa käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan tilannetta tarkemmin meidän puolelta!
Kanavien avautumisessa kestää yleensä n. 5-60min joten hetki kannattaa tilannetta seurata. Onko ongelma korjaantunut nyt aamun aikana ?
Vikailmoitus kirjattu ja asiaa ilmeisesti selvitetään.
Lopetatko vikakorjauksen 988384. Sopimus on päättynyt.
Hei neuvoavailla,
Tarkistatko vielä tuon vikanumeron, en löytänyt sillä tietoja viankorjauksesta. Voit myös lisätä asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin löydän ilmoituksen.
Tarkistatko vielä tuon vikanumeron, en löytänyt sillä tietoja viankorjauksesta. Voit myös lisätä asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin löydän ilmoituksen.
9883842
Hei neuvoavailla,
Vikailmoitus on suljettu.
Vikailmoitus on suljettu.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.