Onko muillekin käynyt niin että palautelomakkeella Lähetä nappia napautatessa tulee ilmoitus, että lomake ei toimi. Itse olen nyt erilaisin variaatioin (eri koneilla, eri selaimilla) yrittänyt yhdeksän kertaa epäonnistuen aina samalla tavalla Laajakaista-aihealueella. Mutta kun laitoin väärin Kotipuhelin-aihealueen, niin sain ilmoituksen palvelupyynnön onnistumisesta.
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=54&t=514&p=1642#p1573
Tämä keskustelualuetoiminto toimii Soneran palveluksi mainiosti. Sekä teknisesti että tiedon levittäjänä.
Sivu 1 / 1
Kotipuhelinalueelle jätetty palvelupyyntö laajakaista-asioista tuli myös kännykkään vastatuksi. (Laajakaista-alueelle ei onnistu.)
Valittamaani laskujen näkymättömyyden ongelmaanikin löytyi kiertotie: Kirjasin Telefinlandin puhelinnumeron Soneran omille sivuille ja kävin katsomassa laajakaistalaskut matkapuhelimen omilta sivuilta kun laajakaistan omilta sivuilta ei onnistu.
Valittamaani laskujen näkymättömyyden ongelmaanikin löytyi kiertotie: Kirjasin Telefinlandin puhelinnumeron Soneran omille sivuille ja kävin katsomassa laajakaistalaskut matkapuhelimen omilta sivuilta kun laajakaistan omilta sivuilta ei onnistu.
Palautelomakkeissa esiintyneitä häiriöitä on tutkittu ja enää ei pitäisi lomakkeilla häiriöitä esiintyä.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vahvistan palvelupyynnön lähettyvän laajakaistatunnuksellani nyt myös laajakaista-alueelle.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.