Skip to main content

multi sim kortin rekisteröinti ei onnistu

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Yritän rekisteröidä multisim korttia niin herjaa vaan, numeroa ei nyt voitu aktivoida yritä hetken
päästä uudelleen. Olen yrittänyt kaks päivää, mikähän soneran mielestä on hetki?.

4 kommenttia

  • August 21, 2013
Hei aki1966: Multi-sim palvelu aktivoidaan aina täällä meidän asiakaspalvelussa. Saat tekstiviestin kun aktivointi on tehty. Laitahan Profiilisi tietoihin asiakasnumerosi, niin tarkistamme mitä Multi-sim -tilauksellesi kuuluu.

  • August 21, 2013
Lisäsin asiakasnumeron

  • August 21, 2013
Soitin teidän asiakaspalveluun eilen ja heidän mukaan sen voi tehdä teksitiviestillä
mutta se palvelu oli eilen hetkellisesti pois käytöstä, on sitten "hetkellisesti" pois edelleen

  • August 21, 2013
Uusi sim-kortti on nyt käytössäsi. Pahoittelemme häiriötä tekstiviestiaktivoinnissa.