Skip to main content

Multicast asetus modeemin hallintasivulla

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Pitääkö siinä olla rasti, jos käytössä koti-tv ja parikin tietokonetta? Mitä se edes tarkoittaa? Thomson tg784 on valmiina rasti pois. Onko Porissa edes tätä verkkoa?