Muutama kysymys spostista
Moikka
Olisi muutama kysymys Soneran spostin käytöstä ja palvelusta.
1- Miksi webmailiin kirjautumiseen tarvitsee sisäänkirjautumissivu täytellä kahteen kertaan? Vaikka sisäänkirjautumissivun olisi juuri hakenut uudella koneella (eli sivu ei varmsati tule cachesta) ensimmäinen kirjausyritys johtaa aina ainoastaa uudelleen sisäänkirjautumissivulle päätymiseen. Vasta toisella kertaa pääsee postiin käsiksi.
2- Mitä tarkoittaa sähköpostisivun otsakkeessa teksti "1 [MISSING ASSET: [mbox.inet.fi, Mail, list-range-separator] 50 [MISSING ASSET: [mbox.inet.fi, Mail, list-counts-separator] 129" ?
3- Useassa kohdassa eri ohjeita puhutaan ylläpitäjään yhteyden ottamisesta. Asiakaspalvelu tyrkyttää facebookkia. Missä on sähköpostiosoite, johon voisin ilman juklkista huutelua ottaa teknisten ongelmien kanssa yhteyttä?
-Maarit-
Olisi muutama kysymys Soneran spostin käytöstä ja palvelusta.
1- Miksi webmailiin kirjautumiseen tarvitsee sisäänkirjautumissivu täytellä kahteen kertaan? Vaikka sisäänkirjautumissivun olisi juuri hakenut uudella koneella (eli sivu ei varmsati tule cachesta) ensimmäinen kirjausyritys johtaa aina ainoastaa uudelleen sisäänkirjautumissivulle päätymiseen. Vasta toisella kertaa pääsee postiin käsiksi.
2- Mitä tarkoittaa sähköpostisivun otsakkeessa teksti "1 [MISSING ASSET: [mbox.inet.fi, Mail, list-range-separator] 50 [MISSING ASSET: [mbox.inet.fi, Mail, list-counts-separator] 129" ?
3- Useassa kohdassa eri ohjeita puhutaan ylläpitäjään yhteyden ottamisesta. Asiakaspalvelu tyrkyttää facebookkia. Missä on sähköpostiosoite, johon voisin ilman juklkista huutelua ottaa teknisten ongelmien kanssa yhteyttä?
-Maarit-
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.