Muutoksia Soneran kaapeli-tv-palveluissa 10.2.2010
Parantaaksemme Soneran kaapelitelevisioverkon palveluita teemme keskiviikkona 10.2.2010 teknisiä palvelualustamuutoksia Loimaan seudulla, jonka seurauksena tv-kuvan vastaanotossa saattaa esiintyä häiriöitä klo 16:een saakka. Muutostyöt koskevat seuraavia Loimaan seudun paikkakuntia: Aura, Alastaro, Kokemäki, Kyrö, Loimaa, Peipohja, Marttila, Mellilä, Oripää, Punkalaidun, Riihikoski, Tarvasjoki, Vampula, Ypäjä, Pöytyä, Virttaa.
Mikäli TV kanavat eivät näy klo 16 jälkeen palauta digisovitin tai digi-TV tehdasasetuksille ja hae kanavat uudelleen. Maksu-TV asiakas vaihda korttisi lähettämäämme 020-alkuiseen korttiin. Varmistaaksesi palvelujen toimivuuden, suosittelemme että digisovitin on Cable Ready hyväksytty. Digi-TV:n korttisovittimen täytyy olla mallia HFF ja ohjelmistoversion 2.5.9. Lisätietoja laitteen ohjekirjasta tai maahantuojan sivuilta.
Lisätietoja Soneran tv-palveluista on internet osoitteessa www.sonera.fi/tv. Vikatilanteissa ajankohtaista tietoa löytyy osoitteesta www.sonera.fi/24/tv. Soneran asiakkaat voivat tarvittaessa soittaa vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (mpm/pvm), jossa palvelemme Soneran kaapeli-tv-palveluihin ja -verkkoihin liittyvissä vikatilanteissa vuorokauden ympäri.
Pahoittelemme häiriötä.
TeliaSonera Finland Oyj
Teknillinen asiakaspalvelu
Sivu 1 / 1
Hei!
alla olevan Soneran suorittaman parannuksen jälkeen kaapelitelevisiostamme katosi Turku Tv.
Olen jonottanut muutaman kerran soneran asiakaspalveluun kysyäkseni mistä on kyse. Kerran pääsinkin perille asti mutta nainen, jonka kanssa keskustelin ei 10.2. tiennyt asiasta muutakuin että parannustöitä on tehty ja muisteli että saattaa olla että hän on lukenut tiedotteen ko kanavan loppumisesta.
Asiakaspalvelun nainen kehoitti minua asioimaan sähköisesti Soneran kanssa.
Mutta eihän se onnistu omien sivujen kautta,ollenkaan, koska minulla ei ole Soneran matkapuhelinta tai laajakaistaa.
Miten tällainen pelkää kaapelitv asiakas saa selvitettyä ongelmaansa ?
Toisaalta odotan edelleen vastausta myös alkuperäiseen kysymykseeni Turku TV:stä.
Jään taas odottamaan Soneran asiakaspalvelun vastausta, joka toivottavasti tulee sähköpostiini.
terv fe6620
alla olevan Soneran suorittaman parannuksen jälkeen kaapelitelevisiostamme katosi Turku Tv.
Olen jonottanut muutaman kerran soneran asiakaspalveluun kysyäkseni mistä on kyse. Kerran pääsinkin perille asti mutta nainen, jonka kanssa keskustelin ei 10.2. tiennyt asiasta muutakuin että parannustöitä on tehty ja muisteli että saattaa olla että hän on lukenut tiedotteen ko kanavan loppumisesta.
Asiakaspalvelun nainen kehoitti minua asioimaan sähköisesti Soneran kanssa.
Mutta eihän se onnistu omien sivujen kautta,ollenkaan, koska minulla ei ole Soneran matkapuhelinta tai laajakaistaa.
Miten tällainen pelkää kaapelitv asiakas saa selvitettyä ongelmaansa ?
Toisaalta odotan edelleen vastausta myös alkuperäiseen kysymykseeni Turku TV:stä.
Jään taas odottamaan Soneran asiakaspalvelun vastausta, joka toivottavasti tulee sähköpostiini.
terv fe6620
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Muutoksia Soneran kaapeli-tv-palveluissa 10.2.2010
Parantaaksemme Soneran kaapelitelevisioverkon palveluita teemme keskiviikkona 10.2.2010 teknisiä palvelualustamuutoksia Loimaan seudulla, jonka seurauksena tv-kuvan vastaanotossa saattaa esiintyä häiriöitä klo 16:een saakka. Muutostyöt koskevat seuraavia Loimaan seudun paikkakuntia: Aura, Alastaro, Kokemäki, Kyrö, Loimaa, Peipohja, Marttila, Mellilä, Oripää, Punkalaidun, Riihikoski, Tarvasjoki, Vampula, Ypäjä, Pöytyä, Virttaa.
Mikäli TV kanavat eivät näy klo 16 jälkeen palauta digisovitin tai digi-TV tehdasasetuksille ja hae kanavat uudelleen. Maksu-TV asiakas vaihda korttisi lähettämäämme 020-alkuiseen korttiin. Varmistaaksesi palvelujen toimivuuden, suosittelemme että digisovitin on Cable Ready hyväksytty. Digi-TV:n korttisovittimen täytyy olla mallia HFF ja ohjelmistoversion 2.5.9. Lisätietoja laitteen ohjekirjasta tai maahantuojan sivuilta.
Lisätietoja Soneran tv-palveluista on internet osoitteessa www.sonera.fi/tv. Vikatilanteissa ajankohtaista tietoa löytyy osoitteesta www.sonera.fi/24/tv. Soneran asiakkaat voivat tarvittaessa soittaa vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (mpm/pvm), jossa palvelemme Soneran kaapeli-tv-palveluihin ja -verkkoihin liittyvissä vikatilanteissa vuorokauden ympäri.
Pahoittelemme häiriötä.
TeliaSonera Finland Oyj
Teknillinen asiakaspalvelu
Turku TV poistui Loimaan kaapeli-TV verkon kanavavalikoimasta 10.2.2010 tehtyjen verkon uudistusten johdosta. Kanava on tulossa takaisin valikoimaan, mutta aikataulua ei ole vielä tiedossa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Mikäli TV kanavat eivät näy klo 16 jälkeen palauta digisovitin tai digi-TV tehdasasetuksille ja hae kanavat uudelleen. Maksu-TV asiakas vaihda korttisi lähettämäämme 020-alkuiseen korttiin. Varmistaaksesi palvelujen toimivuuden, suosittelemme että digisovitin on Cable Ready hyväksytty. Digi-TV:n korttisovittimen täytyy olla mallia HFF ja ohjelmistoversion 2.5.9. Lisätietoja laitteen ohjekirjasta tai maahantuojan sivuilta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.