Miksi sähköposti ei muuttunutkaan uudeksi , niin kuin se luvattiin . Oli hetken uudenlainen . Nyt on entisellään miksi.
Sivu 1 / 1
Webmailin uusi versio oli viikon ajan käytössä, mutta vanhempi versio palautettiin takaisin uuden version kanssa ilmenneiden ongelmien takia. Uusi webmail palautetaan käyttöön myöhemmin.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kun yritän lähettää uutta sähköpostia ja liittää siihen liitteen niin se ei enää onnistu, vai onnistuuko uudistuksen jälkeenkään? Kun klikkan viestikentän alalaidassa Liitteet linkkiä, pyydetään muokkaamaan asetuksita liitteiden määrää. Asetuksissa ei ole mitään kohtaa missä kerrotaan liitteen asioista.
Onko minulla oikeaa tietoa, että sähköpostin liitteestä pitäisi jotain maksaa soneralle?
Samoin, kun yritän lähettää jostain ongelmasta viestiä sinne asiakaspaveluun tai asiakastukeen mistään ei löydy linkkiä onko sitä enää missään soneran sivuilla?
Vaikka on kallis laajakaista liittymä niin palvelu sen kun huononee ja mutkistuu.
Onko minulla oikeaa tietoa, että sähköpostin liitteestä pitäisi jotain maksaa soneralle?
Samoin, kun yritän lähettää jostain ongelmasta viestiä sinne asiakaspaveluun tai asiakastukeen mistään ei löydy linkkiä onko sitä enää missään soneran sivuilla?
Vaikka on kallis laajakaista liittymä niin palvelu sen kun huononee ja mutkistuu.
pynnmi: Liitteiden lisääminen on edelleen mahdollista osaksi sähköpostiviestejä. Liitteiden määrää ei tarvitse erillisesti muokata vaan voit liittää useamman tiedoston samaan viestiin. Liitteet lisätään liite ikkunassa painamalla Selaa painiketta. Valittu tiedosto tulee näkyviin Tiedostot kenttään jonka alle aukeaa uusi kenttä johon voit lisätä jälleen uuden liitteen. Kun halutut liitteet on lisätty hyväksytään ne Liitä tiedostoja painikkeella.
Sähköpostin liitteistä ei peritä erillisiä maksuja eikä niiden lähettäminen ole maksullista. Täältä voit lukea lisää ohjeita webmailin käyttöön.
Voit jättää meille liittymääsi koskien palvelupyynnön ja täältä löytyvät muut yhteystietomme.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Sähköpostin liitteistä ei peritä erillisiä maksuja eikä niiden lähettäminen ole maksullista. Täältä voit lukea lisää ohjeita webmailin käyttöön.
Voit jättää meille liittymääsi koskien palvelupyynnön ja täältä löytyvät muut yhteystietomme.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Hyvä että Soneran uusi webbmail edelleen on mukana ja työn alla. Ainakin me odotamme uutta ja korjattua versiota.
Meillä olisi ehdotus / pyyntö joka helpottaisi s-postin käyttöä huomattavasti: Onko teknisesti mahdollista kehittää uutta webbmailia niin että voisi asentaa useampi s-postitili ( soneran) saman käyttäjätunnuksen alle? Meillä on käytössä neljä soneran s-postiosoitetta , joten ulos ja sisäänkirjautuminen tulee tehtyä monta kertaa ennenkun posti on tarkistettu. Tätä harrastaa varmaan moni muukin soneran asiakas. Soneralla on kylläkin palvelu jossa saa tekstiviestin saapuvasta postista (tosi käytännöllinen palvelu/etu , kiitos) , mutta valitettavasti tämä toimii vain pääpostilaatikon kanssa.
Meillä olisi ehdotus / pyyntö joka helpottaisi s-postin käyttöä huomattavasti: Onko teknisesti mahdollista kehittää uutta webbmailia niin että voisi asentaa useampi s-postitili ( soneran) saman käyttäjätunnuksen alle? Meillä on käytössä neljä soneran s-postiosoitetta , joten ulos ja sisäänkirjautuminen tulee tehtyä monta kertaa ennenkun posti on tarkistettu. Tätä harrastaa varmaan moni muukin soneran asiakas. Soneralla on kylläkin palvelu jossa saa tekstiviestin saapuvasta postista (tosi käytännöllinen palvelu/etu , kiitos) , mutta valitettavasti tämä toimii vain pääpostilaatikon kanssa.
wheeler: Välitin toiveesi webmailin suhteen eteenpäin.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.