Miten voi olla näin vaikeata? Kitaramusiikkia aikani kuunneltuani pääsin lopulta puhelinkeskustelemaan asiakaspalvelijan kanssa. Tärkein asiani oli muuttaa laajakaistalaskun maksajaa. Lisäksi ilmoitin, että lasku tulee toimittaa paperilla. Asiat tuntuivat hoituvan. Sitten tuli tilausvahvistus, jossa laskun maksajaksi mainittiin sama taho kuin ennenkin ja lasku ilmoitettiin toimitettavaksi sähköpostitse??!
Voisiko nyt joku asiakaspalvelija olla minuun päin yhteydessä, kun en millään ehtisi enkä jaksaisi taas kuunnella kitarointia...
Sivu 1 / 1
Hei Riskijari! Korjataampas laskutustiedot mitä pikimmin kuntoon. Olemme sinuun vielä tänään yhteydessä asian tiimoilta!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.