Skip to main content
Hei

Minulla on ollut usean vuoden ajan valokuitu 100Mbits/s ja Sonera viihde.
Olen ollut tyytyväinen tarjontaan ja asiakaspalveluun.

Tein muuttoilmoituksen hyvissä ajoin ja kaiken piti ollla kunnossa 31.1. Netti ei kuitenkaan lähtenyt toimimaan. Kävin seuraavana päivänä omilta sivuiltani katsomassa, että nettti oli kytketty naapurihuoneistoon. Tein vikailmoituksen asiakaspalveluun, josta otettiin yhteyttä pahoiteltiin ja luvattiin, että asia korjattaisiin mahdollisesti jo tänään (lauantaina) tai viimeistään seuraavana maanantaina.

Maanantainakaan netti ei lähtenyt toimimaan. Osoite oli kylläkin vaihtunut omilla sivuilla oikeaksi. Alkuviikosta käynnistelin adsl modeemia useaan otteeseen, varmistin piuhojen liitännät ja kokeilin eri puhelinpihoja ja modeemia.

Torstaina minuun oltiin taas yhteydessä, jolloin kehotettiin resetoimaan adsl boksi. Tätä en ollut vielä tajunnut tehdä. Valitettavasti tämä ei auttanut. Lähetin virheilmoituksen tekstiviestillä.

Perjantaina minulle soitettiin kello 13:23. Kävimme jälleen läpi piuhojen paikat ja resetoinnit. Satuin kysymään, että onhan asentaja käynyt muuttamassa kytkennät oikeaan huoneistoon. Näin ei ollut tapahtunut. Toivoin, että asentaja pääsisi tulemaan mahdollisimman pian. Sain ajan tiistaille 11.2.

Asiakaspalvelu on ollut ystävällistä koko "prosessin" ajan. Toivoisin kuitenkin hieman pelisilmää näiden omien virheiden oikaisussa.

T: Asentajaa odotellessa
Hei Hannuvain,

Pahoittelut että yhteyden kytkennän kanssa on ollut ongelmaa ja olet sen eteen joutunut näkemään vaivaa. Liittymällesi on tehty siis toimituksentarkastus ja asentajan pitäisi mahdollisimman pian käydä nuo kytkennät tarkistamassa ja korjaamassa.

Vastaa