Skip to main content

Muuttanut ulkomaille ja maksellut jostain nettitikusta

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

Olen muuttanut ulkomaille vuosi takaperin. Nettiliittymä kyllä katkaistiin mutta olen maksellut jotain parin euron tikkumaksua tikusta joka hajosi jo kahden viikon käytön jälkeen. Nyt kuitenkin Suomen osoitteeseen tuli joku jatka tilausta posti syyskuusta alkaen. Haluaisin nyt varmistaa että kaikki Soneran nettitilaukset on nyt ohi ettekä veloita mitään muutaman euron ihme maksuja enempää.

En tiedä miten teidän kanssa ottaa yhteyttä ulkomailta joten jos vaikka laittaisitte priivana jonkun sähköpostin jonka kautta homma hoidetaan loppuun.

En käytä feissaria tai twiitteja enkä rupea teille soittamaan ulkomailta. Samaten tunnarit omalle sivulle ovat aikaa sitten unohtuneet, enkä viitsi kysellä jotain pankkitunnuksia Suomesta tämän jutun takia.

Toivon siis että saan vahvistuksen Soneralta että kaikki ihme maksut loppuu nyt kun pyydätte uutta sopimusta tai jatkoa edelliselle.

Tiedätte varmaankin sähköpostiosoitteeni, joten odottelen teidän yhteydenottoa sinne.

Kiitos!

5 kommenttia

  • September 4, 2014
Moi japfin,
Löydätkö mistään vanhaa laskua, josta näkyisi asiakasnumerosi? Jos löytyy, niin lisää se profiiliisi, jotta pääsemme kurkkaamaan tietojasi.

  • September 4, 2014
Olen jonain lähipäivänä Suomeen yhteydessä. Voin kysyä joskos yhtään laskua on vielä tallessa.

  • September 5, 2014
japfin, Okei, palataan asiaan :)

  • September 6, 2014
Hei,

Tämmöisen asiakasnumeron sain Suomesta

xxx

Kiittäen,

  • September 12, 2014
Hei japfin!

Kiitos lähettämästäsi asiakasnumerostasi, jonka avulla viestisi voitiin kohdistaa oikealle liittymälle. Lähetin sinulle sähköpostiviestin asiakasrekisteristämme löytyvään sähköpostiosoitteeseesi (etunimisukunimi@gmail.com).

Voit vastata kyseiseen sähköpostiviestiin ja vahvistaa liittymäsi irtisanominen.