Hei,
Olen muuttanut ulkomaille vuosi takaperin. Nettiliittymä kyllä katkaistiin mutta olen maksellut jotain parin euron tikkumaksua tikusta joka hajosi jo kahden viikon käytön jälkeen. Nyt kuitenkin Suomen osoitteeseen tuli joku jatka tilausta posti syyskuusta alkaen. Haluaisin nyt varmistaa että kaikki Soneran nettitilaukset on nyt ohi ettekä veloita mitään muutaman euron ihme maksuja enempää.
En tiedä miten teidän kanssa ottaa yhteyttä ulkomailta joten jos vaikka laittaisitte priivana jonkun sähköpostin jonka kautta homma hoidetaan loppuun.
En käytä feissaria tai twiitteja enkä rupea teille soittamaan ulkomailta. Samaten tunnarit omalle sivulle ovat aikaa sitten unohtuneet, enkä viitsi kysellä jotain pankkitunnuksia Suomesta tämän jutun takia.
Toivon siis että saan vahvistuksen Soneralta että kaikki ihme maksut loppuu nyt kun pyydätte uutta sopimusta tai jatkoa edelliselle.
Tiedätte varmaankin sähköpostiosoitteeni, joten odottelen teidän yhteydenottoa sinne.
Kiitos!
Muuttanut ulkomaille ja maksellut jostain nettitikusta
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.