Skip to main content
Kylläpäs Sonera taas teki kunnon kuprun. Olen vastikään muuttanut, 1.4 alkaen uudessa osoitteessa johon ei saa laajakaistayhteyksiä. Edellisessä asuinpaikassa oli ja vain ja ainoastaan netti-tv:n vuoksi. Lähinnä jääkiekon. Sanoin yhteyden irti 31.3 alkaen, mutta sovin puhelimessa Soneran asiakaspalevelussa palvelevan mieshenkilön kanssa, että liittymä suljetaan vasta maanantaina 31.3 olevan jääkiekkokierroksen jälkeen. Yllätys oli melkoinen, kun sain työasiat järjestettyä niin että pääsen katsomaan peliä, vitut siellä mitään peliä näkynyt. Olivat sulkeneet yhteyden jo puoliltapäivin. Asikaspalvelu vahvisti tämän. Kun kyselin naikkoselta, että mitäs se tälläinen peli on? Niin, pahoitteli, että liittymä on jo suljettu ja ei sitä enää saada auki. Kysyin naikkoselta, että miksi sitä ei voida sulkea 1.4, vastaukseksi kertoi, että joutuisin vielä maksamaan sen yhden päivän. Siis, mitä vittua? Olen maksanut jo 31.3 päivän ja siltikään tv ei näy koko päivää. Kunnon kusetusta.

Soneralta tuli vielä tekstiviesti jonne voin paluttaa laitteet. Arvaa vain palutanko? Saavat itse hakea. Kerroin saman asiakaspalvelun naikkoselle. Annoin aikaa 2 viikkoa ja nyt on jo ensimmäinen mennyt. Vielä viikko aikaa hakea, jos eivät hae, niin heitän elektroniikkaromu keräykseen. Saan kuitenkin elektroniikkaromusta 0,50 eur / kg.
Moro Mikke75!

Tuo irtisanominen, kuten kytkentäkin, hoidetaan kyseisen, sovitun päivän aikana, mutta tarkkaa kellonaikaa ei pääse sopimaan.
Tästä syystä avauspäivästä ei tarvitse maksaa lainkaan, vaikka kytkentä olisi heti aamusta.
Todellakin ymmärrän, jotta ärsyttää, kun peli jäi nyt näkemättä ja pahoittelen asiaa omalta kohdaltani kovasti! Tietty tässä kohtaa ei tietysti pahoittelut auta, mutta kumminkin!
Kaikesta huolimatta onnea uuteen kotiin ja aurinkoa kevääseen sinulle!

Vastaa