Skip to main content
Heips!

Yllättävä muutto tulossa - niinkin yllättävä, etten tiedä edes muuttopäivää. Nykyistä liittymääni vastaavaa ei uuteen osoitteeseen ole saatavilla - minkäslaisia mahdollisuuksia liittymän purkuun/vaihtoon minulla olisi? Nykyisen liittymäni laite on maksettu, mutta pitääkö minun maksaa sopimuskauden kokonaishinta purun tai liittymän vaihdon yhteydessä?
Hei RSKarjala! Toki tuossa tilanteessa sopimuksen purkaminenkin on mahdollista, mikäli uuteen osoitteeseen ei meillä ole tarjota vastaavaa yhteyttä. Siinä tapauksessa ylimääräisiä veloituksia ei sinulle sopimuksen purkamisesta tule. Saattaahan kuitenkin olla, että uuteen osoitteeseen saisit meiltä jonkun toisen vieläpä sopivamman netin. Neuvoisin sinua olemaan meihin yhteydessä kun muuttopäivä on tiedossa niin katsotaan tilanne ja hoidetaan homma kuntoon. Tarjolla olevat nettiyhteydet uuteen osoitteeseesi voit tarkistaa tästä.
Uusi liittynä tilattu ja käyttöön otettu. Kävin liikkeessä paikan päällä kysymässä, että pitääkö entisen liittymän sopimuskauden loput laskut maksaa, johon sanottiin että ei. Samaa sanoi puhelinmyyjä, jolta uuden liittymän tilasin ja saman kuvan sain myös täältä saadussa vastauksessani.

Kuitenkin sain laskun lopusta sopimuskaudesta?

Vastaa