Hankin Soneran liikkuvan laajakaistan noin vuosi sitten ja tottakai menin tekemään (elämäni suurimman virheen) 24kk sopimuksen. Alusta asti yhteys hidasteli ja oli epävakaa, mutta päätin vain kestää sen, koska sain kuitenkin perusasiat netissä hoidetuksi. Asuin tuolloin Oulussa, mutta nyt Tampereella asuessani (pitääkö minun muuttoilmoituksen lisäksi informoida teitä jotenkin osoitteenmuutoksesta?) tilanne on vieläkin huonompi. Mokkulan pitää sijaita tietyssä kohtaa asuntoa, jos haluan säilyttää edes siedettävän nopeuden. Jos sitä siirtää, niin nopeudet putoavat todella helposti EDGE- tai GPRS-tasolle. Joskus en saavuta siedettävää nopeutta mitenkään ja jopa yhden nettisivunkin aukaisemisessa kestää ikuisuus. En tiennyt joutuvani maksamaan tällaisesta pelleilystä sopimusta tehdessäni. Jos mokkulan käyttö on näin nihkeää ja haluaisin kenties investoida ihan normaaliin laajakaistaan, niin voinko purkaa tämän sopimuksen, vai pitääkö minun olla naimisissa tämän laitteen kanssa vielä vuoden verran?
Kiitoksia.
Muutto + mahdollinen irtisanominen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.