Hei,
Tiedustelisin tätä kautta hieman seuraavaa seikkaa, sillä asiakaspalveluun soittaminen on usein melkoista hissimusiikin kuuntelua.
Jos omaan tällä hetkellä Soneran viihdepaketin kaapeliyhteydellä (määräaikainen) ja olisin muuttamassa toiseen osoitteeseen, johon ei ole saatavuutta kaapeliyhteydelle. Onko minulla tällöin peruste purkaa sopimus, kun palveluntarjoaja ei samalla tekniikalla pysty tarjoamaan samaa tai parempaa nopeutta sovittuun hintaan? (tai halvemmalla)
Kyseinen toimintamalli on ainakin vielä 2012 vuonna ollut voimassa ja sopimusehdot ovat yleensä hieman suuntaa-antavia joista voi johtopäätöksiä vetää suuntaan jos toiseenkin.
Kiitoksia etukäteen vastauksesta.
Muutto toiseen osoitteeseen
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.