Muutto ulkomaille, liittymän irtisanominen
Olen muuttamassa ulkomaille ja minulla on iPhone 4 -puhelin ollut kytkyllä syyskuusta asti. Sopimuksen ja lukituksen voi siis purkaa, MUTTA minulta veloitetaan 100e sakko SEKÄ puhelin suositushinnan (899e) mukaan! Tai näin ainakin aspasta soitelleet reklaamaatioihmiset kertovat. Sen tiedän ja ymmärrän, että koko puhelin on maksettava, mutta minä sovin hinnasta 696e. Voiko oikeasti olla näin, että Sonera veloittaa minulta 300e pakollisen ulkomaille lähdön takia?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.