Olen muuttamassa ulkomaille ja minulla on iPhone 4 -puhelin ollut kytkyllä syyskuusta asti. Sopimuksen ja lukituksen voi siis purkaa, MUTTA minulta veloitetaan 100e sakko SEKÄ puhelin suositushinnan (899e) mukaan! Tai näin ainakin aspasta soitelleet reklaamaatioihmiset kertovat. Sen tiedän ja ymmärrän, että koko puhelin on maksettava, mutta minä sovin hinnasta 696e. Voiko oikeasti olla näin, että Sonera veloittaa minulta 300e pakollisen ulkomaille lähdön takia?
Sivu 1 / 1
Marso: jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tarkemmin liittymäsi sopimustiedot. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.