Skip to main content

Muutto ulkomaille, liittymän irtisanominen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 18 katselukertaa

Olen muuttamassa ulkomaille ja minulla on iPhone 4 -puhelin ollut kytkyllä syyskuusta asti. Sopimuksen ja lukituksen voi siis purkaa, MUTTA minulta veloitetaan 100e sakko SEKÄ puhelin suositushinnan (899e) mukaan! Tai näin ainakin aspasta soitelleet reklaamaatioihmiset kertovat. Sen tiedän ja ymmärrän, että koko puhelin on maksettava, mutta minä sovin hinnasta 696e. Voiko oikeasti olla näin, että Sonera veloittaa minulta 300e pakollisen ulkomaille lähdön takia?

1 kommentti

  • December 13, 2010
Marso: jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tarkemmin liittymäsi sopimustiedot. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.