Viime viikon keskiviikkona jätettyyn liittymän muuttoilmoitukseen ei ole tullut mitään vastausta. Muuttoilmoitus on jätetty ohjeiden mukaisesti "Omat sivut" palvelun kautta.
Onko muuttoilmoitusten vastaanotossa tällä hetkellä jotain viivettä?
Muuttoilmoitukseen ei mitään reagointia
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.