Mykistys jumissa ja katkeilevat puhelut
En saa mitenkään avattua puhelimen mykistystä. Puhua voin vain kaiuttimen kautta. Toiseksi sekä saapuvat että lähtevät puhelut katkeilevat. Kannattaako kuluttaa sairaslomalaisen aikaa ja käydä koko tarkistuslitania läpi alkaen latauksesta, puhelimen sammuttamisesta jne. Muutenkin on jo helvetillinen päänsärky ja lisää luvassa. Puhelin on iPhone 4S, "kytkypuhelin", otettu käyttöön 9.4.2012.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.