Skip to main content

Myöhästynyt toimitus ja väärä kuukausimaksu

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Haluan tähän nopeasti vastauksen, sillä jonotin asiakaspalveluun 20 MINUUTTIA SAAMATTA MINKÄÄNLAISTA PALVELUA, kunnes ilmoitettiin, että asiakaspalvelu sulkeutuu.

Tilasin Valokuitu-laajakaistan HOAS:n asuntoon. Kuukausimaksun sanottiin puhelimessa (tilausta tehdessä) olevan 5 EUROA, mutta omissa tiedoissani väitetään, että hinta on 20 euroa kuukaudessa. Kaiken lisäksi en ole koskaan saanut luvattuja laitteita, joiden piti tulla jo joulukuun alussa. Olen odottanut yli kuukauden. Haluan irtisanoa sopimuksen, koska en aio ottaa käyttöön tätä laajakaistaa. En ole varma, mutta ilmeisesti Valokuitu ei edes sovi kannettavalle, vaan on kiinteä mikä lie. En aio maksaa laajakaistasta, jota en saa luvattuun päivämäärään mennessä (puhuttiin 1-2 viikosta...).

Tilaus on kuitenkin kuulemma "saatu lähetettyä", näin ainakin kuulin muutama viikko sitten puhelimessa. Voinko irtisanoa sopimuksen vai joudunko maksamaan jostain, mitä en todellakaan tule käyttämään?

3 kommenttia

  • January 8, 2013
Moro hannamoi,
Saitko tilausvahvistusta josta löytyisi kaistan liittymänumero? Jos se löytyy, niin lisäätkö sen ilman väliviivaa profiiliisi. Katsotaan sen avulla mikä on homman nimi.

  • January 8, 2013
Siinähän se onkin, kun mitään tilausvahvistusta ei ole tullut. Tunnusvahvistusviestit ym. olen saanut, ja puhelimessa sanottiin silloin joulukuun alussa, että tilaus saatiin liikkeelle.

  • January 9, 2013
hannamoi, oliko tunnusviestissä liittymän käyttäjätunnusta (muodostuu sukunimen ja etunimen kirjaimista, sen jälkeen viiva ja numero, esimerkiksi aaaaabb-2)? Jos se löytyy, niin laita se profiiliin. Jos tätäkään ei löydy niin järkevintä on ottaa yhteyttä suoraan Asiakaspalveluun p. 020017000 jossa pystytään etsimään liittymä henkilötiedoillasi ja tarkistamaan mistä oikein on kyse.