Haluan tähän nopeasti vastauksen, sillä jonotin asiakaspalveluun 20 MINUUTTIA SAAMATTA MINKÄÄNLAISTA PALVELUA, kunnes ilmoitettiin, että asiakaspalvelu sulkeutuu.
Tilasin Valokuitu-laajakaistan HOAS:n asuntoon. Kuukausimaksun sanottiin puhelimessa (tilausta tehdessä) olevan 5 EUROA, mutta omissa tiedoissani väitetään, että hinta on 20 euroa kuukaudessa. Kaiken lisäksi en ole koskaan saanut luvattuja laitteita, joiden piti tulla jo joulukuun alussa. Olen odottanut yli kuukauden. Haluan irtisanoa sopimuksen, koska en aio ottaa käyttöön tätä laajakaistaa. En ole varma, mutta ilmeisesti Valokuitu ei edes sovi kannettavalle, vaan on kiinteä mikä lie. En aio maksaa laajakaistasta, jota en saa luvattuun päivämäärään mennessä (puhuttiin 1-2 viikosta...).
Tilaus on kuitenkin kuulemma "saatu lähetettyä", näin ainakin kuulin muutama viikko sitten puhelimessa. Voinko irtisanoa sopimuksen vai joudunko maksamaan jostain, mitä en todellakaan tule käyttämään?
Myöhästynyt toimitus ja väärä kuukausimaksu
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.