Hei,
Minulla oli soneralla kahden vuoden nettitikkusopimus elokuusta 2009 elokuuhun 2011.
Muutin ulkomaille kuitenkin vuonna 2010 ja maksoin nettitikusta laitemaksua sopimuksen loppuun asti.
Nyt kuitenkin sain yhtäkkiä taas laskun ja maksumuistutuksia ulkomaille, enkä ole varma mistä minua oikein laskutetaan, koska en ole soneran asiakas enää. Palvelunumeroon soittaminen on ulkomailta erittäin kallista, mitä minun pitäisi tehdä?
Terv. Riina
Mysteerilasku
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.