Skip to main content

Mysteerilasku

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,

Minulla oli soneralla kahden vuoden nettitikkusopimus elokuusta 2009 elokuuhun 2011.
Muutin ulkomaille kuitenkin vuonna 2010 ja maksoin nettitikusta laitemaksua sopimuksen loppuun asti.
Nyt kuitenkin sain yhtäkkiä taas laskun ja maksumuistutuksia ulkomaille, enkä ole varma mistä minua oikein laskutetaan, koska en ole soneran asiakas enää. Palvelunumeroon soittaminen on ulkomailta erittäin kallista, mitä minun pitäisi tehdä?

Terv. Riina

1 kommentti

  • April 23, 2012
Hei riinaw! Ikävä kyllä täällä keksutelupalstalla emme pysty näin yksityiskohtaisesti tilannetasi katsomaan. Suosittelen että varaat soittoajan asiakaspalvelustamme ja me soitamme sinulle, tai jätät palvelupyynnön niin otamme sinuun yhteyttä haluamallasi tavalla ja hoidamme asiasi kuntoon.