Voinko minä perua n8-kytkypuhelin tilaukseni ja saada jo kerran maksamani kuukausimaksun takaisin ? Puhelinta ei vielä ole ja tulee hyvällä tuurilla joulukuun puolessavälissä.
Sivu 1 / 1
Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus perua tilaus eli jos tilauksesi on tehty yksityishenkilön nimellä, voit perua tilauksesi. Peruminen sekä hyvitys jo laskutetusta kuukausimaksusta onnistuu asiakaspalvelun kautta. Halutessasi voit jättää yhteydenottopyynnön Omilta Sivuilta tai varata ajanvarauskalenterista soittoajan.
käykö tämä kaikki sonera-myymälän kautta ?
Voit myös asioida Sonera Kaupassa, mutta myymälässä ei voida kirjata mahdollista hyvitystä liittymällesi. Tarvittaessa he voivat myymälästä ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.