N8 toimitukset



Näytä ensimmäinen kirjoitus

215 kommenttia

Ei hyvältä näytä taas tämä asioiden hoitaminen 😞
Jaahas.. olipas taas valtava yllätys että ei vieläkäään ole n8 lähtenyt postiin vaikka ylempänä lupailtiin että 20.päivä viimeisintään on ennakkotilaukset laitettu postiin.
Olipas vaikea arvata...Ensimmäinen maksukin tulee jo laitteesta 3päivän päästä mutta laitetta ei näy..
"Värin Dark Greyn toimitukset ennakkotilaajille on toimitettu 20.10. mennessä. Laitteen myynti verkkokaupassamme on tilapäisesti lopetettu, kunnes saamme seuraavan erän laitteita. Nokia N8 -puhelimia on saatavilla rajoitetusti Soneran jälleenmyyjiltä."

Tuo lukee tuolla soneran omilla sivuilla sanatarkkaan lainattuna ja itse olen ennäkkotilannut värin dark grey ja ei mitään sähköpostia ei mitään ja asiakaspalveluun kun soittaa "en tiedä. Ei minkään näköistä tietoa"
Kuka sen tietää?? Alkaa hermostuttaa....
Voiko puhelimen hakea Soneran liikkeestä (ainakin joissain näyttää olevan ihan hyllytavarana) kun puhelin on maksettu jo viikkoja sitten?
Niin voisiko sonere edes tässä yrittää vähän joustaa ja kohdella ennakkotilaajia edes pienellä oikeuden mukaisuudella ja järjestää että laitteen voi käydä hakemassa soneran liikkeestä jos on ennakkotilannut sen? Itse ainakin ennakkotilasin juuri siksi etä hausin laitteen mahdollisimman pian ja ensimmäisten joukossa enä kuukausien päästä kun se on jo vanha laite ja nokialta on tullut ulos jo c6-01,c7 ja E7 jos olisin tämän tiennyt tai minulle olisi jotenkin informoitu olisin kiltisti odotellut että E7 tulee ulos ja laittanut sen....
Itse ainakin hakisin vaikka vähän kauempaakin laitteeni jos vain olisi mahdollisuus.... Muttakun on "ennakkotilattu"
Diodi, jarnoma ja JTSBoy: jos lisäätte asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voin tarkistaa tilaustenne tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumero löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Annalle: Olen nimenomaan avannut ja siirtänyt nämä liittymät N8 tilauksen yhteydessä, eikä laskua ole vielä (onneksi!) tullut. Omien sivujen kautta ei näyttänyt pääsevän asiakasnumeroon käsiksi.
Ei ole yhtäään vanhaa laskua tallessa mistäs muualta sen numeron saisi? etkö näe sitä mistään nimellä/numerolla? Henrikki xxx
Diodi ja JTSBoy: Mikäli asiakasnumeroa ei ole tiedossa, eikä sitä ole helposti tarkistettavissa, voitte laittaa liittymän puhelinnumeron kyseiseen kenttään.
Laitettu on.
Nyt on asiakasnumero siellä. Sain asiakaspalvelusta soittamalla sen mutta siellä sanottiin myös että n8 ennakkotilausten toimitukset menee enskuun puoleenväliin ja että on tukusta tullut tieto ja pitää varmasti paikkansa....
Ei kyllä enää paljoa naurata...
Onkohan Soneran luotettavuus tuolla tasolla jatkossakin, että jotain lupaillaan ja myöhemmin huomataan ettei se niin ollutkaan...

Tulipa nimittäin tehtyä N8:n tiimoilta 2 vuoden yrittäjäsopimus.. Olisikohan palvelu ollut säntillisempää muualla?!
Diodi kirjoitti:
n8 ennakkotilausten toimitukset menee enskuun puoleenväliin ja että on tukusta tullut tieto ja pitää varmasti paikkansa.

Näin tosiaan on. Emme saaneet toimittajalta tarpeeksi laitteita ennakkotilanneillekaan. Pahoittelemme, että näin kävi!
Jos vaan tahtoa riittää, Sonera voisi aivan hyvin hyvittää virheensä ja väärät lupauksensa esimerkiksi niin, että ilman ennakkotilattua puhelinta jääneet voisivat hakea luurin Soneran myymälästä. Ainakin osassa myymälöitä puhelimia näyttää nimittäin yhä olevan vapaana ja ihan hyllytavarana. Tähän ei kuulemma suoraan ole mahdollisuutta, mutta jos halua pieneen vastaantuloon on, asia on kyllä järjestettävissä.

Miten on?
Nii voisitteko vaikka yrittää että tuommoinen järjestely onnistuisi? Kyllähän tuon pitäisi oll mahdollista? Me olemme puhelimet jo kuitenkin ostaneet ja sopimukset tehneet? Olisahan se ihan mukavaa että tätä homma saisi jotenkin nopeutettua??
Diodi ja jarnoma: Voitte toki halutessanne hakea liikkeestä puhelimen heti käyttöönne. Käytännössä tämä tarkoittaa nykyisen jo tehdyn tilauksen perumista lisäpaketteineen.

Kuluttaja-asiakkailla on 14 vrk:n peruutusoikeus etämyyntikaupassa. Yritysasiakkailla ei tätä peruutusmahdollisuutta ole.
Heh. Tuo pakettihan tässä ennakkotilauksessa on ollut pointtina. Ainoa syy miksi Soneran paketti vielä kiinnostaa, on tuo lisäpaketti. Jos ennakkopaketin menettää hakiessa puhelimen myymälästä, hankin puhelimen mieluummin jostain aivan muualta.

Diodi kirjoitti:
Sain asiakaspalvelusta soittamalla sen mutta siellä sanottiin myös että n8 ennakkotilausten toimitukset menee enskuun puoleenväliin ja että on tukusta tullut tieto ja pitää varmasti paikkansa....


Eli marraskuun puoliväli on nyt sitten viimeisin "varma" tieto? Heidi?
Näillä näkymin saamme pienen erän laitteita toimitukseen viikolla 45. Yritämme toki kaikkemme, että saisimme Nokialta laitteita enemmän ja aikaisemmin.
Onkohan tuo "pienierä" ne valkoiset n8:sit? Tilasin tumman ja ennakkotilauksena juuri ja vain sen takia että saisin laitteen mahdollisimman nopeasti....
Niin, puhutaanko nyt määrällisesti n. kolmesta puhelimesta vai vähän useammasta?

Nykyisessä tietoyhteiskunnassa ei varmaankaan olisi mahdotonta katsoa tietyn käyttäjän "jonotusnumeroa" ja verrata sitä mahdollisesti tulevien puhelimien määrään. Taitaa kuitenkin olla jälleen kerran mahdotonta kysyä omaa jonotustilannetta asiakaspalvelusta? Siis ihan vaan että tietäisi onko itse sijalla 3 vai 3000...

Eli siis lyhyesti: Saako asiakaspalvelusta selville oman sijoituksensa jonossa?
Tuo viikko 45 alkaa olla jo hyvin lähellä marraskuun puoliväliä ja tarkoittaneeko tämä sitä, että luurit ei tule vielä marraskuun puolivälissäkään?!?!
Erikoista että Sonera saa tavaraa näin heikosti, kun monille muille myyjille tavaraa tulee jatkuvasti.

JTSBoy: Ei välttämättä vielä puolivälissäkään. Soneran verkkokaupassakin Dark Greyn kohdalla lukee nyt marraskuun loppu.
Mmmmm palvelu kohillaan homma pelaa ja kellään ei vituta eihän? On se hyvä ku tilas ajoissa etukäteen ja isosta firmasta ni saa varmasti laitteen hyvissäajoin niinkuin ennakkotilaajan kuuluukin saada......
jarnoma: En osaa sanoa laitteiden lukumäärästä enempää. Asiakaspalvelulla ei ole mahdollisuutta selvittää jonotustilannetta tarkemmin. Kaikki tilaukset lähtevät tukkuumme toimitettavaksi eteenpäin.

JTSBoy: Saamme siis pienen erän laitteita viikon 44 lopulla, joten tämän erän toimitukset tapahtuvat heti sen jälkeen. Tästä erästä jatkamme jo jonossa olevien toimituksia.
Jahas, päivitystä Facebookin puolelta:

"Tällä hetkellä sisässä olevat tilaukset saamme toimitukseen marraskuun puoliväliin mennessä ja uusien tilausten arvioitu toimitusaika on marraskuun lopussa."

Nyt olisi paras onnistua.

Vastaa