N8 toimitukset



Näytä ensimmäinen kirjoitus

215 kommenttia

"Tilauksenne (Nokia N8 Silver White + BH-505 bluetooth + MD-9 kaiuttimet + HDMI-johto) on postitettu. "

4.10 tilattu.

ihme mite tieto menee ristii soneral ja uhkailevat et tulee jouluna, mut täähä tulee jo sit ihan aikataulussa. kiitos asiakaspalvelulle ku aiheuttaa sydämmentykytyksiä... taas voi hengittää..
NO MITÄ VITTUA!!! siis saako vaan kaikki jotka on tilannu valkosen ni nyt puhelimensa ja dark greyt saa sitten joulupukilta??? Tilasin dark greyn nimenomaan ja vain ja ainostaan ja juuri siksi että saisin sen mahdollisimman nopeaa koska näin minulle informoitiin soneralta että sen saa ensin mahtavaa on........!!
Silver white Tilattu 15.10.2010 ja nyt ilmoitus, että on postitettu.

Tsemppiä sinne.
Citymarketeissa toimivat Sonerapisteet ovat saaneet pienen erän (pari puhelinta per. piste) myytäväksi asiakkaille ilman odotusaikoja.
Leinonen kirjoitti:
Citymarketeissa toimivat Sonerapisteet ovat saaneet pienen erän (pari puhelinta per. piste) myytäväksi asiakkaille ilman odotusaikoja.


Heidän kauttaan ei saa niitä lisäpaketteja, joiden perässä täällä kai ollaan.
Nulle kirjoitti:
Täällä myös "ennakko"tilattu 30.9 silver white, eikä ole kuulunut mitään mistään. Pikkuhiljaa alkaa raivostuttaa.


Puoliltapäivin oli tullut spostia, tilaus lähetetty 🙂
Diodi kirjoitti:
NO MITÄ VITTUA!!! siis saako vaan kaikki jotka on tilannu valkosen ni nyt puhelimensa ja dark greyt saa sitten joulupukilta??? Tilasin dark greyn nimenomaan ja vain ja ainostaan ja juuri siksi että saisin sen mahdollisimman nopeaa koska näin minulle informoitiin soneralta että sen saa ensin mahtavaa on........!!



Käsittämätöntä toimintaa!
Nyt kun toimitus ei ole mennyt sillä tavalla kun ennakkotilausvaiheessa kerrottiin (sen tiedon perusteella itse tein valinnan), toimitusjärjestys pitäisi mennä tilausjärjestyksessä, huolimatta väristä. Itselle ainakin käy muutkin värit. En halua joutua odottamaan puhelimen saantia minua tilanneiden jälkeen vain sen takia että väärin annetun tiedon perusteella valitsin tietyn värin. Ei mene mielestäni oikein. Tuo olisi pitänyt yrityksen ottaa huomioon jo siinä vaiheessa kun ennakkotilauksen aloitti.
jarnoma kirjoitti:
[quote="Temek79":9n680s4e]Vaimo sai puhelimensa toissa päivänä vaikka tilasi sen n. kolme tuntia minun jälkeen, omaani en ole vielä nähny....?


Ei ole mahdollista! Soneran osaava asiakaspalvelu sanoi, että ei ole mitenkään teknisesti edes mahdollista, että tilaukset käsiteltäisiin muussa kuin tilausjärjestyksessä!! :DD Vai tilasitteko eri väriset?[/quote:9n680s4e]

Ihan täysin samanlaiset tilattiin, sepä tässä juurikin ihmetyttää!?
sanpy kirjoitti:
Nyt kun toimitus ei ole mennyt sillä tavalla kun ennakkotilausvaiheessa kerrottiin (sen tiedon perusteella itse tein valinnan), toimitusjärjestys pitäisi mennä tilausjärjestyksessä, huolimatta väristä.


Ymmärrät varmaan itsekin, ettei se noin voi mennä. Haloo. Ei värin A tilanneita voida odotuttaa sen takia ettei väriä B ole saatavilla. Värijonot ovat erilliset.
Koska se ennakkotilaajan etu loppui. Eikö siinä ollut porkkanana autopaketti tms. Olen vissiin ollut ehtoo puolella taas kun en ole ehtinyt moiseen mukaan.
Rippe73 kirjoitti:
Koska se ennakkotilaajan etu loppui. Eikö siinä ollut porkkanana autopaketti tms. Olen vissiin ollut ehtoo puolella taas kun en ole ehtinyt moiseen mukaan.


Päättyi muistaakseni 13.10.
jarnoma kirjoitti:
[quote="sanpy":2cpu72pw]Nyt kun toimitus ei ole mennyt sillä tavalla kun ennakkotilausvaiheessa kerrottiin (sen tiedon perusteella itse tein valinnan), toimitusjärjestys pitäisi mennä tilausjärjestyksessä, huolimatta väristä.


Ymmärrät varmaan itsekin, ettei se noin voi mennä. Haloo. Ei värin A tilanneita voida odotuttaa sen takia ettei väriä B ole saatavilla. Värijonot ovat erilliset.[/quote:2cpu72pw]

:) Haloo!!
Ymmärrät varmaan itsekin, ettei se noin voi mennä.
Taisin juuri kertoa etten ymmärrä!

Tilatessani menin mielestäni toimitusjonoon en värijonoon. Sama tuote, eri väri, minulle käy kumpikin.
Eli kun tuotteita laitetaan postiin ja tullaan tilausjärjestyksessä minun kohdalle, haluan tuotteen silloin, oli se harmaa tai valkoinen..
jarnoma kirjoitti:
Lisäksi asiakaspalvelussa oli aivan silkkaa osaamattomuutta ja tietämättömyyttä; esim. puhelinten SIM-lukituksesta saatu tieto osoittautui täysin vääräksi..


Miten tuo haittas sua ettei ollut lukittu... Eiköhän tuo ole asiakkaan etu.. tarvi kaikkea tyhmyyksissä huudella. Pian korjaavat asian, onko sitten hyvä.
sanpy kirjoitti:
Taisin juuri kertoa etten ymmärrä!

Tilatessani menin mielestäni toimitusjonoon en värijonoon.


Jonotat sitä tuotetta jonka valitsit. Siellä ei ole selvännäkijöitä aavistamassa mitä haluat.
sanpy kirjoitti:
[quote="jarnoma":13zofj6b]Lisäksi asiakaspalvelussa oli aivan silkkaa osaamattomuutta ja tietämättömyyttä; esim. puhelinten SIM-lukituksesta saatu tieto osoittautui täysin vääräksi..


Miten tuo haittas sua ettei ollut lukittu... Eiköhän tuo ole asiakkaan etu.. tarvi kaikkea tyhmyyksissä huudella. Pian korjaavat asian, onko sitten hyvä.[/quote:13zofj6b]

Sanoinko että haittaisi? Väärä tieto on silti väärää tietoa ja tarkoitus oli kertoa, ettei asiakaspalvelu tiedä mistä puhuu. Menehän rauhoittumaan.
Jonotan sitä tuotetta ja niillä tiedoilla jota annettiin!
Olen ilmoittanut mitä tuotetta haluan. Puutteellisen tilauspohjan vuoksi olen kertonut kelpuuttavani kummankin värin .
jarnoma kirjoitti:
Menehän rauhoittumaan.

Muistaakseni sinulla taisi ruveta ensin kiehumaan. Joten voisit olla se joka ensimmäisenä rauhoittuu.
Oletpa lystikäs veikko. En olisi uskonut että ilman puhelinta oleminen on sentään ihan noin hankalaa.
jarnoma kirjoitti:
Oletpa lystikäs veikko. En olisi uskonut että ilman puhelinta oleminen on sentään ihan noin hankalaa.


Omaa olotilaa on näköjään hankala huomata...;)
sanpy kirjoitti:
[quote="jarnoma":2ibfihyn]Oletpa lystikäs veikko. En olisi uskonut että ilman puhelinta oleminen on sentään ihan noin hankalaa.


Omaa olotilaa on näköjään hankala huomata...[/quote:2ibfihyn]

Mulla ei ole mitään ongelmaa. Jatka toki riehumistasi, niin on Soneran tytöillä huomisenkin työpäivän aikana hauskaa luettavaa. Mulla on muutakin tekemistä -->
jarnoma kirjoitti:
[quote="sanpy":3hfn41dt][quote="jarnoma":3hfn41dt]Oletpa lystikäs veikko. En olisi uskonut että ilman puhelinta oleminen on sentään ihan noin hankalaa.


Omaa olotilaa on näköjään hankala huomata...[/quote:3hfn41dt]

Mulla ei ole mitään ongelmaa. Jatka toki riehumistasi, niin on Soneran tytöillä huomisenkin työpäivän aikana hauskaa luettavaa. Mulla on muutakin tekemistä -->[/quote:3hfn41dt]

Näyttää olevan 🙂
"Värin Dark Greyn toimitukset ennakkotilaajille on toimitettu 20.10. mennessä." Tänään on 11.11.2010
Valhe on ollut jo 21.päivää tuossa sivulla "N8 toimitukset".
Ok, mäkin laitan laskuun, maksettu silloin ja silloin, enkä maksa. Eikä mulle riitä enää pahoittelut, jotain konkreettista hyvitystä pitää tulla, esim. saman verran ilmaisia kuukausia, kuin mitä olen odotellut puhelinta. Ja nämä sitten vasta tuleviin kuukausiin, sen jälkeen kun (tai jos) puhelin joskus tulee.
vuonee kirjoitti:
"Värin Dark Greyn toimitukset ennakkotilaajille on toimitettu 20.10. mennessä." Tänään on 11.11.2010
Valhe on ollut jo 21.päivää tuossa sivulla "N8 toimitukset".


Niin on. Sonera on poistanut sille sivulle johtavat linkit (vai onko vielä jossain?), mutta itse sivu on yhä olemassa. Nerokasta suorastaan.
Anna kirjoitti:
Saimme tarkempaa tietoa toimituksista eli ne alkavat 14.10. Tietoa toimituksista löytyy myös täältä.


Oli siellä vielä linkki tuolla tään ketjun alussa.. Jännä että sitä ei ole päivitetty viimeaikoina.

Olin tänään illalla yhteydessä asiakaspalveluun. Meinas että mikäli oikein osaa katsoa tilausjärjestelmää niin saattaa huomenna olla tulossa harmaata jonkun verran. Ja sano että pitäs viimestään joulukuun alussa tulla mulle. Mutta nuo on kyllä pienellä, tai aika isollakin varauksella... Odotetaan...
Mää veikkaan että kohta kun oikeen kovasti jaksetaan kysellä niin sonera ehkä vaivaantuu kohta ilmoittamaan meille että ehkä saadaaan jo tammikuun puolessavälissä 2011 ne dark greymme! 🙂 Tuo "jos mää nyt oikein tätä katon niin ehkä tulee.." tuo se on sitä kuuluisaa siiman antoa, kalamiehet tietää. Annetaan vähän löysiä ettei pääse karkuun... Kyllä tästä jo pitäisi jotakin hyvityksiä saada vaan turhaampa pyydellään ei ole soneralla aikomustakaan mitään meillä hyvittää ei niitä kiinnosta vittuakaan mitä mieltä asiakkaat niistä on kun kaikki meistä kuitenkin vielä sitä puhelinta oottelee ja ollaan 2vuojen sopimukset tehty niin ei meidän sitten auta kun soneralle maksella ja niitähän nyt ei vittuakaan kiinnosta kuinkapaljon meitä vituttaisikaan olla soneran asiakkaita...

Vastaa