Skip to main content

n9 tilaus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tilasin N9 15.10 2011 jolloin niitä oli varastossa.
Mutta nyt on käynyt niin että tilaus on vielä käsittelyssä eikö puhelinta olekkaan varastossa?
Harmittaa kun soneran vanhana asiakkaana joudun maksamaan laiteesta kk maksun vaikka teillä ei sitä edes ole.
Koska saatte laitteita lisää.

1 kommentti

  • October 24, 2011
Hei kolli: Tarkistin asiakasnumerollasi tilauksen tilanteen. Tulet saamaan sähköpostiisi postin seurantatunnuksen heti, kun laite lähtee varastostamme. Jos tilaa puhelimen vanhaan numeron, niin laitelaskutus alkaa heti, vaikka puhelimella olisi pidempi toimitusaika. Puhelimesta kuitenkin maksetaan joko 12 tai 24 maksuerää riippuen sopimuskauden pituudesta. Nokia N9 lisäerä pitäisi saapua varastoomme tällä viikolla, toivottavasti saat puhelimesi jo siitä erästä.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera