Tilasin N9 15.10 2011 jolloin niitä oli varastossa.
Mutta nyt on käynyt niin että tilaus on vielä käsittelyssä eikö puhelinta olekkaan varastossa?
Harmittaa kun soneran vanhana asiakkaana joudun maksamaan laiteesta kk maksun vaikka teillä ei sitä edes ole.
Koska saatte laitteita lisää.
n9 tilaus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.