Skip to main content

Naapurissa "vajaa tai puuttuva liitettävyys", meillä ei

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,
meillä on muutaman viikon vanha kiinteistöliittymä. Naapuri pyysi apua kun ei saa yhteyttä toimimaan. Lähiverkkoyhteys näyttää"vajaa tai puuttuva liitettävyys". Kokeilin hänen konettaan meillä ja yhteys löytyi ja toimi heti.
Missä voisi olla vika?

2 kommenttia

  • February 16, 2012
Hei Marhe !

Pyydätkö naapuriasi soittamaan meidän Asiakaspalveluumme p. 0200 17000 ma-pe 8-20, la 9-16.30 tai soittamisen sijaan voi jättää meille Palvelupyynnön niin pääsemme tarkastamaan, mikä voisi olla vikana ettei yhteys hänellä toimi siellä kotona. Toivottavasti saadaan naapurisikin liittymä toimimaan pian.

  • March 5, 2012
Mintsi kirjoitti:
Hei Marhe !

Pyydätkö naapuriasi soittamaan meidän Asiakaspalveluumme p. 0200 17000 ma-pe 8-20, la 9-16.30 tai soittamisen sijaan voi jättää meille Palvelupyynnön niin pääsemme tarkastamaan, mikä voisi olla vikana ettei yhteys hänellä toimi siellä kotona. Toivottavasti saadaan naapurisikin liittymä toimimaan pian.



Asia taisi hoitua ja käsittääkseni vika oli siinä, että yhteys ko. asuntoon ei ollut vielä auki