Hei,
meillä on muutaman viikon vanha kiinteistöliittymä. Naapuri pyysi apua kun ei saa yhteyttä toimimaan. Lähiverkkoyhteys näyttää"vajaa tai puuttuva liitettävyys". Kokeilin hänen konettaan meillä ja yhteys löytyi ja toimi heti.
Missä voisi olla vika?
Naapurissa "vajaa tai puuttuva liitettävyys", meillä ei
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.