Naarmuja N9:n näytössä
Sain tilaamani Nokia N9:n pari viikkoa sitten ja näyttöön on jo nyt tullut monta naarmua. Entiseen N8:ni ei tullut puoleen vuoteen ensimmäistäkään naarmua , ja tätä N9:ää olen käsitellyt hyvin huolellisesti. Netistä olen lukenut, että muillakin olisi tullut helposti naarmuja N9:n näyttöön ja lasissa saattaisi olla jotain vikaa. Gorilla-lasin ei pitäisi normaalisti naarmuuntua tällä tavoin, joten korvaako Soneran takuu näytön jos se lasissa on selvästi valmistusvirhe?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.