Skip to main content
Näin toimii Soneran sähköpostin vianhallinta!
Ensimmäinen vikailmoituksemme on tehty jo 2.8.2010, mutta ongelma jatkuu ja haittaa yritystoimintaamme kun asiakkaat lähettävät postia eikä ne tule perille.
10.8.2010 klo 10.25.22
Viesti Soneralta numerosta 15051:
Hei. Lähettämänne lisätiedot on välitetty vianhallintaan. Yst. terv. Sonera vikapalvelu.
Lähetetty Soneralle 16.8.2010
Hei.
Mistä johtuu kun asia ei etene eteenpäin, asiakkaat joutuvat soittelemaan kun eivät saa yhteyttä sähköpostilla. Olemme jo 2.8.2010 ja 9.8.2010 tehneet ilmoituksen tästä viasta. Tämä vaikeuttaa meidän yritystoimintaa.
17.8.2010
klo 15.55 Numerosta 020 690 101 soittivat ja sanoivat ettei vikaa ole vielä löytynyt, ilmoittavat kun löytyy. Soneran mukaan ei kannata panna lisää vikailmoituksia Soneralle.

Perjantaina 20.8.2010 soitettu Soneralle sähköpostiosoiteasiasta.

Klo 9.57 Soitin yleiseen asiakaspalveluun numeroon 020018818
klo 10.25 Vastasivat yllä mainitusta numerosta sieltä yhdistivät teknilliseen
tukeen
klo 11.00 Puhelu katkesi Soneran puolelta
klo 11.02 Soitin tekniseen tukeen numeroon 020690801. Sieltä kerrottiin,
että ei osaa ratkaista ongelmaa. Hän lupasi välittää asian eteenpäin ja sanoi että soittavat välittömästi
klo 11.20 Soneralta soitettiin numerosta 020017000 Henkilö kertoi näkevänsä koneeltansa että ongelmat ovat olemassa. Hän antoi tekniikan puhelinnumeron 020690101 mistä voisin asiaa tiedustella
klo 13.44 Soitin numeroon 020690101 kuten yllä neuvottiin. Henkilö vastasi n. 4 min kuluttua katsoi koneeltaan ko. asiaa. Hän lupasi selvittää ja soittaa sitten takaisin minulle
klo 14.04 Soneralta soitettiin numerosta 020690101, kerrottiin että ongelma tällä hetkellä kehitysosastolla ratkaistavana. Pyysin hänen esimiestään soittamaan, henkilö lupasi jättää soittopyynnön
klo 18.45 Esimies soitti numerosta 020690101 lupasi hoitaa asiaa ja ilmoittaa maanantaina 23.8.2010. Hän kertoi laittavansa asian hoidettavaksi kiireelliseksi kehitysosastolla
Torstai 26.8.2010
Klo 9.07 Maanantaina 23.8.2010 ei tullut perjantaina 20.8.2010 luvattua vastausta, joten soitin 26.8.2010 numeroon 020690101. Henkilö lupasi että otetaan minuun yhteys mahdollisimman nopeasti
klo 9.37 Tekstiviesti Soneralta numerosta 15051: Sähköpostiongelmaanne koskeva vian korjaus on edelleen kesken. Korjausta on nyt kiirehditty. Ilmoitamme kun vika on korjattu.
Yllä mainitun tekstiviestin jälkeen ei Soneralta olekaan tullut mitään tietoa asian kulusta.


31.8.2010. Vitsit alkavat olla vähissä, asiakkaat eivät saa
yhteyttä sähköpostiosoitteen kautta, sähköiset laskut eivät tule perille
ja muistutuksiakin alkaa sähköisistä laskuista tulla.
Ensimmäinen tieto että sähköpostiosoite ei toimi saimme puhelimitse jo 2.8.2010, jolloin teimme vikailmoituksen asiasta Soneralle. Toki emme edes tiedä kuinka kauan vika on ollut ennen yllä mainittua soittoa.

Hävytöntä asiakaspalvelua kaiken kaikkiaan!!!
20.9.2010
klo 9.25 Yritimme selvittää asiaa Soneran toimipisteessä, Elimäenkatu 15,
mutta turhaan koska vastuuhenkilöitä ei löydy. Vahtimestari sai yhteyden asiakaspalveluun, mutta henkilö siellä lupasi selvitellä vastuuhenkilöä ja pyytää soittamaan.
klo 11.48 Henkilö soitti, jälleen kävimme vikatilannetta läpi. Hän lupasi jättää soittopyynnön kun vastuuhenkilö löytyy.

31.8.2010 Asiasta on lähetetty tietoa alla oleville tahoille, mutta mitään ei kuulunut.
- Yritysten asiakaspalvelupäällikkö
- TeliaSonera Finland Oyj, Tekninen johtaja
PL 4700,
00051 SONERA
Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa