Terve
Kirjotinki tästä teknisiin ongelmiin kun löysin äsken tämän paikan joten laitan tänne uudestaan.
Meillä on 24meganen netti yhteys, ja tiedän ettei joka alueella saa tuota toteutettua. Mutta miten on mahdollista että netin nopeus on suurimman osan ajasta vain 10meganen vaikka puhelinrasiakin on mitattu että antaa ulos 18megaa ( mittauksen tehnyt puhelinlaitoksen edustaja tarkoitukseen tehdyllä mittarilla)? Käytän teidän "hyväksymää" ADSL 2+ modeemia, tietokoneet on uusia, ja joka koneella sama ongelma, palomuureja ei ole käytössä, sekä käyttöjärjestelmät on asennettu uusiksi useampaan kertaan, ja kokeiltu myös linuxia ja tulos on aina sama, joskus 12mbit mutta useimmiten vain 10 ? Ja on kokeiltu myös lyhyempää puhelinpiuhaa sekä eri adsl boxeja ja koti-tv boxi ei oo ollut edes seinässä.
Ja äsken teidän testillä mitattuani nopeus oli 7,63mbit sekä upload vain 0,72mbit, ja tuossa tuo avovaimolta kyselin onko tehnyt nopeustestiä lähiaikoina ja sano että samanluokan tuloksia vain tullut. joten missä mättää?
Ja koulutukseltani olen tietotekniikka-asentaja joten neuvoja saa antaa.
näköjään surullisen kuuluisa 24/1 nopeus.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.