Skip to main content

National Geographic HD ja ääni

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Kysyisin onko mahdollisesti kanavan äänet 5.1? Aivan loistokanava- Surf paketin katsotuin ainakin täälläpäin.

6 kommenttia

  • Faxaaja
  • September 12, 2012
Saisiko kanavan Surf-pakettiin

  • September 12, 2012
Nible, ainakin omassa Surf-paketissa näkyy National Geograpich HD kanava. Koti-tv ohjelmanro 212. Lappeenrannassa olen.

  • September 13, 2012
salla h kirjoitti:
Kysyisin onko mahdollisesti kanavan äänet 5.1? Aivan loistokanava- Surf paketin katsotuin ainakin täälläpäin.


Mulla on ainakin dolby digital 5.1 -äänet. Helsingissä kaapeli-tv:n puolella. Mix-paketti käytössä.

  • Faxaaja
  • September 13, 2012
Koti-tv:ssä surf paketissa kanava on mutta kaapeli-tv:n surf paketissa ei.

  • September 13, 2012
Hei Nible,

Kiitos palautteesta. Välitämme toiveesi eteenpäin.

  • September 13, 2012
Hei Salla_h ja Tuxer,

Ohjelmien äänet lähetetään sellaisena eteenpäin, kuin ne ohjelmayhtöltä tulee. Ohjelmasta riippuen voi siis olla 5.1 äänet.