Skip to main content

Nelonen PRO extra -kanava

  • December 11, 2014
  • 11 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Tilasin kaapeliini nelonen paketin + pro extralla. miltähän kanavapaikalta/paikoilta tuo proextra löytyy?

11 kommenttia

  • August 20, 2013
Hei Pikkis13,

Pro Extra kanavia ei vielä taida olla näkyvillä ollenkaan. Liigan ensimmäinen kierros käynnistyy vasta 12.9., jolloin kanavilta alkavat lähetyksetkin.

Selvitellään kuitenkin mille kanavapaikoille kanavat ovat tulossa. Palailen asiaan heti kun saan tarkempaa tietoa.

  • September 4, 2013
Ottakaa huomioon, että kanavia myydään ainoastaan HD-laatuisena!!! jos ei ole HD-telkkaria tai digiboksia, kamavat eivät näy!

miksei Sonera kerro asiasta nettisivuillaan!?

ps. milloin kanavat löytyvät kanavalistasta?

  • September 4, 2013
Hei Kalpa1929,

Sivuillamme näyttäisi ainankin tällä hetkellä olevan tieto, että Pro Extra kanavat ovat HD-kanavia.

Kanavien pitäisi löytyä kanavalistalta jo. Jos käytössä on Kaapeli-TV, niin kokeile hakea kanavat uudelleen.

Viihdepalvelussa riittää kun käyttää digiboxista virtajohtoa irti.

  • September 4, 2013
Voisitte kyllä laittaa ne SD-versiotki kaapeliin niinku Elisa.

  • September 7, 2013
Mua sitten kustiin ilmeisesti pahemman kerran silimille, ku möivät kesän alussa ton paketin. Eivät puhuneet mitään siitä että kanavat ovat HD-kanavia.

Haluaisin vaihtaa kaapelin kanavat tuonne Sonera viihteen (IPTV) puolelle, jos vain mahdollista. Siis vain ja ainoastaan tämän nelonen pro extra. Muut maksukanavat pysyvät Kaapelin puolella. Tietenkin jos pistätte normaali sd-kuvana myös nuo kanavat kaapelin puolelle, niin sitten saa olla, muussa tapauksessa vaihto tai koko roskan irtisanominen.

ps. mistäs sais virtakaapelin tohon thompsonin routeriin?

  • September 8, 2013
Marko- kirjoitti:
Hei Kalpa1929,

Sivuillamme näyttäisi ainankin tällä hetkellä olevan tieto, että Pro Extra kanavat ovat HD-kanavia.

Kanavien pitäisi löytyä kanavalistalta jo. Jos käytössä on Kaapeli-TV, niin kokeile hakea kanavat uudelleen.

Viihdepalvelussa riittää kun käyttää digiboxista virtajohtoa irti.


Moi!
Kanavat kyllä nyt löytyy, mutta ko kanavilla kaikilla (nelonen pro 3-8 HD) näkyy vain "ei pääsyä koodi 5" -teksti. Mistähän tämä johtuu? HD linkitykset on ok, koska muut HD kanavat näkyy normaalisti. Lisäksi tilauksen pitäisi olla ok. Eli milloin noi kanavat aukeaa, liiga alkaa ihan kohta?

  • September 9, 2013
Hei pikkis13

Kokeileppa kanavia tänään uudestaan! Jos herjaa vielä samaa virhettä, tee tehdas-asetusten palautus ja kanavahaku uudestaan digiboksille / digi-TVlle kumpi nyt onkin käytössä. Tein meidän puolelta paketin uudelleenvaltuutuksen joten kaikki sinulle kuuluvat kanavat tulisi olla nyt auki.

Tervis71, Onko kysymässäsi virtajohdossa jotain ongelmaa? Soita tai laita viestiä vikapalveluun niin voivat katsoa kanssasi mahdollisesti uutta virtalähdettä! Kanavapaketti vaihdoksista kortilta --> Viihteeseen kannattaa keskustella asiakaspalvelun kanssa. Pelkkiä Pro-Extra kanavia et voi vaihtaa viihteeseen, vaan koko kyseessä oleva kanavapaketti (nelonen paketti + pro extra) on siirrettävä sopimuksineen Viihdepaketin puolelle.

  • September 9, 2013
"Kanavat kyllä nyt löytyy, mutta ko kanavilla kaikilla (nelonen pro 3-8 HD) näkyy vain "ei pääsyä koodi 5" -teksti. Mistähän tämä johtuu? HD linkitykset on ok, koska muut HD kanavat näkyy normaalisti. Lisäksi tilauksen pitäisi olla ok. "
Mulla tämä sama ongelma. Tehdasasetukset palautettu, kanavat haettu uudelleen, ei auta.

  • September 9, 2013
Hei jalmari62

En löydä asiakastietojasi lisäämälläsi asiakasnumerolla? Voisitko korjata tietoihisi vaikka kaapelikorttisi numeron ilman viimeistä väliviivaa ja numeroa? Voisin sitten vilkaista mistä vika mahdollisesti johtuu.

Asiakasnumeron muokkauksen voit tehdä profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero)

  • September 9, 2013
Antti- kirjoitti:
Hei jalmari62

En löydä asiakastietojasi lisäämälläsi asiakasnumerolla? Voisitko korjata tietoihisi vaikka kaapelikorttisi numeron ilman viimeistä väliviivaa ja numeroa? Voisin sitten vilkaista mistä vika mahdollisesti johtuu.

Asiakasnumeron muokkauksen voit tehdä profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero)


Soitin Asiakaspalveluunne ja nyt näkyy kyseiset kanavat. Kiitos Sonera.

  • September 14, 2013
Ketä saamme kiittää siitä, että 4pro HD kanavat pätkii kaapelissa? varsinkin pro4 HD kanava. Sonera/Nelonen tehkää nyt jotain.