Ihmettelen otsikon mukaisessa kaapelimodeemissa systemaattista yhteyden katkaisua. Lokista tarkastelemalla selviää, että modeemi katkaisee yhteyden (Internet disconnect) melko systemaattisesti 12 h välein. Yhteys palautuu kyllä itsestään melko nopeasti takaisin.
Onkohan tämä mahdollisesti joku modeemin/operaattorin toiminnallinen ominaisuus vai onko mulla vaan modeemin asetuksissa joku ruksi väärässä paikassa?
Netgear CG3300D
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.