Netgear CG3300D ei ala yhdistämään minnekään
Heipä hei. kuten otsikko sanoo, minulla on ongelmia modeemin kanssa. kun käynnistän sen, niin ensin kaikki menee normaalisti: ensin virtavalo syttyy, sen jälkeen loput valot alkavat järjestyksessä vilkkumaan ja lopulta palavat tasaisesti. (down- ja upstream sekä internet-valot). mutta heti kun internet-valo on lakannut vilkkumasta, se sammuu ja heti samalla hetkellä down- ja upstream-valot alkavat vilkkua yhtä aikaa. sitten ne vain jatkavat vilkkumistaan. mitä voisin tehdä? (onneksi puhelimessa on netti niin pystyin tulla kysymään apua tänne foorumille)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.