Oisko kellään tietoa kyseisestä modeemista? Quest verkon sain pois täältä löytyvän ohjeen mukaan ja myös natin. Nyt kun NAT on pois niin medeemin hallintayhteys ei toimi. Pitääkö resetoida et pääsee taas "sisään". Löytyykö tähän laitteeseen kunnon ohjekirjaa mistään ettei tarvis kaikkia asioita etsiä netistä.Kaiken muun lisäksi sunnuntaina ilmesty netgear2 Wlanverkko suojaamattomana. Wlan onkyllä suojattu.
Kiittää vastauksista etukäteen
netgear CG3300D hallintayhteys
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.