Kaapelimodeemi saapui viikko sitten ja aspaan soitettuani saan vahvistuksen, että liittymä on kytketty. Aspa neuvoi soittamaan vikapalveluun. Vikapalvelussa vastaa tietokone ja pyytää sos. tunnusta. Sanon tunnuksen ja vastaus on ollut joka kerta en ymmärrä vastausta. Miksi vikapalvelu ei toimi ja miksi näin tärkeää palvelua eivät hoida ihmiset ?
Yhteyttä en ole saanut toimimaan ja modeemissa ei pala kuin käynnistysvalo.
Sonera lähetti laajakaistan tunnuksien mukana helpsonin mainoksen, missä oli tarjous yhdestä palvelusta. Lienee kotimainen versio hehkulamppuhuijauksesta.
Mistähän saan apua kerran en tule vikapalvelussa ymmärretyksi ?
Sivu 1 / 1
Netti alko toimiin ja sain asennettua langattomanakin. Kokeilin toiseen pistokkeeseen missä ei ole digiboksi kytkettynä ja sen kautta avautu.
Aspan tieska vikapalvelussa on silti aika hämärä ratkasu.
Aspan tieska vikapalvelussa on silti aika hämärä ratkasu.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.