Vajaa pari kuukautta vanha Netgear CG834WG ei enää toimi WPA-PSK salauksella. Yhteys modeemin ja koneen (4 kpl) välille syntyy ja modeemin asetuksiin pääsee kyllä, mutta netti- ja sähköpostiyhteydet pätkivät ja takeltelevat. Sivun lataus kestää 30-60 sek tai yhteys katkeaa kokonaan. Toimi Ok n.5 viikkoa ja nyt pikkuhiljaa viikon aikana yhteysongelmat ovat pahentuneet niin että WPA:lla ei netin käyttö enää onnistu. Piuhojen irroitus tai salasanan vaihto ei auta. WEP-salauksella tai ilman suojausta toimii hyvin. Soneralta ostettu laite, miten näissä takuu toimii?
Sivu 1 / 1
Jos olet ostanut modeemin Sonera Pisteeltä, hoituu vaihto yleensä kyseisen myymälän kautta. Jos kuitenkin olet tilannut modeemin asiakaspalvelustamme tai verkkokaupasta, voit ottaa yhteyttä Vikapalveluumme joko puhelimitse tai Omien sivujen ongelmatilannelomakkeen kautta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.