Skip to main content

Netgear cg834wg modeemin kanssa ongelma...

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Morjens!,


Elikkäs ilmennyt kyseisen ^^ kaapelimodeemin kanssa yhteys ongelma. Modeemi ei siis jostain syystä tunnista kaapeliyhteyttä. Olen useita kertoja resetoinut ja kokeillut monilla eri kaapeleilla, eikä ongelma ole näillä konsteilla ainakaan hävinnyt. Resetoinnin jälkeen laite vilkuttaa jonkin aika "cable"-merkkivaloa (n.5 min), jonka jälkeen valo sammuu. Tämän jälkeen "Up-" - ja Down Stream" valot alkavat vilkkua yhtä aikaisesti n. 15 sek. välein. Modeemin asetukset olen tarkastanut ja pitäisi olla ok. Olisiko mahdollista, että vika on kaapeliverkossa, kun pari päivää sitten toimi vielä aivan moitteetta, eikä laitteessa pitäisi olla mitään vikaa. Kellään antaa ohjeita taikka neuvoja mitä vois vielä ite yrittää tehdä?

1 kommentti

  • March 18, 2013
Hei Ville2901,

Harmillinen ongelma! Aika hyvin olet käynyt itsetehtävät kikat läpi, voisit vielä kokeilla ottaa antennikaapelia irti kun modeemissa on virta ja laittaa sitten takaisin. Harvemmin auttaa mutta ei siitä haittaakaan ole. Voit testata modeemisi toimivuutta kaverisi tai naapurisi kaapeliyhteydessä, jos haluat olla varma, ettei vika ole laitteessasi. Muuten tässä tapauksessa soittaisin sinuna vikapalveluun ja tekisin vikailmoituksen.

Vikapalvelun tavoittaa numerosta 020690101 (mpm/pvm).