Mitähän tässä voisi nyt tehdä, kun teen jotain muutoksia purnukassa, jotka vaativat uudelleenkäynnistyksen olen ilman nettiä keskimäärin seuraavat 48h? Aikaisemmin ei ollut tällaisia ongelmia. Paikkakuntana Rovaniemi. Purkki ilmoittaa kaapelin olevan operational, mutta dhcp ei anna ip:tä. Vikailmoituksen olen muutaman kerran tehnyt, mutta yhteys on aina palannut ennen, kuin asialle on tehty mitään. En ole valmis maksamaan asentajan käynnistä, niinpä perun ilmoituksen, kun yhteys herää.
Cg3300d oli siis mallinimi. Auttaisikohan uusi firmis(nykyinen on V1.00.15) , vai onko tämä vaan soneran laitteista johtuva ongelma?
Kiukuttaa aikalailla!
netgear kaapelimodeemin dhcp ongelma
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.