Moi
Ostin langattoman netgear n300 ADSL 2+ modeemin, jota käytän langallisena pöytäkoneessa. Kone ei kuitenkaan mene nettiin ja laite näyttää seuraavaa... ADSL-led vihreänä ja internet-led punaisena. Vanhalla laitteella pääsee ilman mitään asetuksia suoraan nettiin, joten yhteys sinänsä kyllä toimii.
Eli mitä asetuksia pitää laitteeseen määrittää, jotta se menisi nettiin.
Sijainti Turku puutarhakatu
Aurian (nyk. Sonera) 2M liittymä
Laite netgear n300
Koneen käyttis Windows Vista
Kiitokset neuvoista!
t.Max
netgear n300 ADSL-led vihreänä ja internet-led punaisena
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.