Käytössäni on Sonera Sopiva- liittymä. Olen laskutuskauden alusta käyttänyt 3g yhteyttäni erittäin vähän oltuani matkoilla ja käyttäen wifiä. Tulin tänään kotiin käyttäen junassa vuoroin 3g yhteyttä ja junan wifiä. Pari tuntia sitten katsoin 3g:llä videoita kun sain viestin internet yhteyden hidastamisesta. Tämä on toinen kerta kun näin on käynyt. En usko että olisin yhdessä päivässä katsoen ~200min videoita käyttäneeni kymmentä gigaa. Haluaisin tietää onko vastaava normaalia vai pitäisikö netin toimia kunnolla niin kuin on luvattu...
Sivu 1 / 1
Hei Veradil!
Nyt kuullostaa, että kyseessä on virhe. 10Gt kyllä riittää huomattavasti suurempaan käyttöön, eli jos netti toimii oikein, niin viestistä ei kannata sen enempää välittää. Jos paketti tuntuu, että on hidastunut, niin lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa miltä paketti tänne päin näyttää. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Nyt kuullostaa, että kyseessä on virhe. 10Gt kyllä riittää huomattavasti suurempaan käyttöön, eli jos netti toimii oikein, niin viestistä ei kannata sen enempää välittää. Jos paketti tuntuu, että on hidastunut, niin lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa miltä paketti tänne päin näyttää. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Netin nopeus on selkeästi hidastunut, speedtestin mukaan latausnopeus n. 20kb/s. Yritän löytää asiakasnumeron mahdollisimman pian
Hei Veradil!
Ok. Huikkaa täällä kun saat lisättyä. Asiasta kannattaa olla joko tätä tai muuta kautta yhteydessä asiakaspalveluun niin saadaan korjattua tämä:)
Ok. Huikkaa täällä kun saat lisättyä. Asiasta kannattaa olla joko tätä tai muuta kautta yhteydessä asiakaspalveluun niin saadaan korjattua tämä:)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.