Hei
Liittymänumeroni on 333-1036593 ja liittymätyyppi ADSL, 24 Mbit/s. Netin hitaus on todella suurta luokkaa jo, sillä emme ole pystyneet koko sopimuksemme aikana katsomaan HD elokuvia videovuokraamosta. Ne vain pätkivät tai kuva näviää kokonaan. Hitaus normaalissa netin selaamisessakin on päivittäistä. Mistä johtuu, että netti on toistuvasti aivan muuta nopeudeltaan kuin mistä maksamme?
Terv. Raimo H
Sivu 1 / 1
Teethän nopeustestin täältä: http://www.speedtest.net/ ja ilmoita tulokset tänne mitä saat nopeuksena.
Voit kokeilla ainakin uudelleenkäynnistää modeemin.
Voit kokeilla ainakin uudelleenkäynnistää modeemin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.