Netin irtisanominen
Ostimme vajaa vuosi sitten 24kk sopimuksella valokuidun. Silloin kysyin, että miten nettisopimuksen käy, jos kesken kauden joutuu muuttamaan. Minulle vakuutettiin, että siinä tapauksessa netti vain irtisanotaan ja asia on sillä selvä. Nyt kun muutto yllättäen tuli ja soitin asiakaspalveluun, sain erilaisen vastauksen. Nyt kuulemma asiaa täytyy katsoa tapauskohtaisesti ja jos uuteen osoitteeseen sopii valokuitu, siirrettäisiin vanha sopimus sinne. (Ja kyllähän sinne uuteen osoitteeseen valokuidun saisi.) Haluamme kuitenkin uudessa asunnossa toisen vuokralaisen kanssa aloittaa puhtaalta pöydältä, jakaa laskut ja sopimukset, miettiä mitkä vaihtoehdot ovat meille parhaimpia jne. Eli olisin toivonut, että nykyinen sopimus voidaan vain yksinkertaisesti purkaa. Mitä tässä tilanteessa tulee tehdä, kun Soneralta saa ristiriitaista tietoa? Yllätys yllätys ääni kellossa on muuttunut nyt kun nettisopimus on olemassa...
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.