Skip to main content
vaihettii tossa 1 megasesta 24 megaseks joku 5 viikkoa sitten ja puhelimessa sannoivat menevän sen n. 1 viikon! vai onko tästä peräti 6 viikkoa.. vois jo pikku hiljaa alkaa vaihtumaa. Oiskohan mahollist et on tapahtun joku virhe ja unohtanut nopettaa sitä tai jotain! kiitos.
Yleensä nopeudennostossa luokkaan 24M menee noin viikko tai pari. Jos tilauksesta on jo 5-6 viikkoa, etkä ole vieläkään saanut kuittausta nopeudennostosta, lienee tilauksessa nyt jotain ongelmaa. Sinun kannattaa tiedustella asiaa joko soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000, tai lähettämällä yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Minullekin on tarjottu nopeuden muutosta samoin lupauksian kuin timpermannillekin Olen sanonut, että voisin nostaa nopeutta jos he saa tulemaan edes joskus tämän nykyisen 1mb täydellä nopeudella?
Olen valokuvannut monesti nopeuden jotka on alle 10% luvatusta tehosta??? Niitä, kun se menee 0% ei voine kuvata silloin laajakaista on poikki ja sitä sattuu päivässä 1-10 kertaa???
Suomessa lainlaatijat sallivat ihmisten huijauksen! Kaliforniassa Skype kaveri sanoi, että heillä se on 1Mb keskitaso ja useimmin nopeus on 120-130% hyvin harvoi alittaa 1Mb.
Kun olen soittanut Soneraan, niin kerran joku lipsautti, että ompa teillä paljon katkoksia, mutta siirrettyään puhelun toiselle se kirosi karkeasti, että sellaista ei pidä missään nimessä asiakkaalle kertoa ja yritti saada selville kuka kertoi? Tämä toinen vain väitti, että vika on sinulla ihan varmasti, mutta muutaman viikon aina puhelun jälkeen katkoja tulee hyvin vähän, mistähän se johtuu????
Kertomasi kaltainen yhteyden pätkiminen ja hidastelu ei ole yhteyden normaalia toimintaa ja jos asia ei selviä, ongelmasta kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä vielä vikapalveluumme 0206 90101 (pvm/mpm).

Jos käytössäsi on ADSL -yhteys, suosittelen kuitenkin ensin käymään läpi tässä ADSL-yhteys pätkii -ohjeessa neuvotut toimenpiteet. Näiden ohjeiden avulla on mahdollista ensin varmistaa oman laitteistosi ja johtojen toiminta.

On kuitenkin mahdotonta sanoa liittymäsi tilannetta tuntematta, mistä häiriö on voinut johtua. Jos yhteys katkeilee, häiriö voi olla missä tahansa asiakkaan oman laitteiston ja meidän keskuksemme välillä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa