Skip to main content
Netti pätkii ja yhteys tippuu 2G:n puolelle Kiteellä Niinikummun alueella, vaikka käyttöpiste sijaitsee järven rannalla. Tätä on jatkunut nyt n. viikon ajan. Aikaisemmin tänä vuonna ja aikaisempina vuosina ei ole ollut mitään ongelmaa, 3G on toiminut jatkuvasti käyttöpisteellä. Ongelma ei johdu koneestani, koska perheemme muilla Soneran 4G-nettiliittymän / kännykkäliittymän omistajilla netti pätkii ja jopa puhelimen yhteys pätkii koko ajan. Tuntuu turhauttavalta maksaa kuukausimaksua n. 50 kbps:n yhteydestä. Jos vika on lisääntyneestä käytöstä ympäristössä (tuskin kuitenkaan viikossa alueelle muuttaa niin paljon Soneran asiakkaita), olkaa hyvä ja lisätkää verkkokapasiteettia.
Hei mtiai!

Kiitos viestistäsi. Kiteen Niinikummun aluetta palvelevissa tukiasemissa ei tällä hetkellä ole tiedossa olevia häiriöitä. Tämä ei kuitenkaan vielä tarkoita sitä, etteikö jotakin häiriötä olisi.

Jotta viestisi voidaan kohdistaa oikealle liittymälle, lisäisitkö tämän Keskustelupalstan profiiliisi asiakasnumerosi (10 numeroa), joka löytyy esimerkiksi liittymäsi laskuista. Asiakasnumerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan asiakasnumerosi => Lähetä. Mikäli asiakasnumeroasi ei ole saatavilla, voit kirjoittaa asiakasnumeron kohdalle liittymäsi numeron ilman ensimmäistä nollaa.
Asiakasnumero päivitetty (Saunalahden liittymällä :)).
Hei mtiai!

Kiteen Niinikummusta vähän etäämpänä idän suunnassa olevissa tukiasemissa on ollut lyhytaikaisia häiriöitä kesäkuun aikana, mutta nämäkin häiriöt on saatu poistettua.

Niinikummun aluetta palvelevissa tukiasemissa ei ole ollut tiedossa olevia häiriöitä, joten on vaikea varmuudella sanoa, mistä kuvaamasi tilanne johtuu.

Mikäli ongelmat jatkuvat edelleen, voit tehdä vikailmoituksen Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa:

http://www.sonera.fi/omatsivut?someid=some3417

Rekisteröitymisen/sisäänkirjautumisen jälkeen Omilta Sivuilta löytyy kohta Tee vikailmoitus. Vikailmoituksessa on hyvä mainita tarkka käyttöosoite, käytössä oleva laite/laitteet sekä 3-5 kappaletta tarkkoja esimerkkejä ongelma-ajankohdista (päivämäärä ja kellonaika).

Suunnitelmien mukaan Niinikummun alueelle ei ole tulossa parannuksia lähiaikoina. Etäämpänä olevan Anttolan alueelle on suunniteltu uutta 3G-verkon tukiasemaa, mutta tarkka aikataulu ei tässä vaiheessa ole tiedossa.

Vastaa