Moi
Alkaa pikku hiljaa olla hermot riekaleina tämän teidän takkuilevan yhteytenne kanssa. Tänään sain modeemiin uuden firmware päivityksen ei auttanut. Nyt illalla noin 5 kertaa päälle ja pois ei internet yhteyttä. Sen verran nyt pelittää, että sain kirjoitettua tämän viestin saa nähdä...
Voisko joku tehdä asialle jotain? Koneessa on asetukset katsottu moneen kertaan. Tuskin mun koneesta on kiinni kun yhteys välillä pelaa ihan ok sit taas ei ollenkaan. En tälläista paljoa tilannut ja jotakin hyvitystä pitäsi jo saada. Tympii ihan periaatteesta kun tuntuu, että Soneran tyyli on et jätetään asiakas ongelmansa kanssa yksin? Niin ja jos teidän antama modeemi on viallinen? Voisko joku kertoa jotain konkreettista? Tuokin on niin outo juttu, kun oot tekemäs vikailmoitusta heti vihjaillaan 100 € maksulla? Onko tarkoitus pelotella ettei uskalleta tehdä vikailmoituksia? Ite en ainakaan keksi ongelmaa omasta laitteistostani.
Aluksi olin niin hyvilläni kun netti aukes jo kahdessa päivässä ja nopeus oli hyvä kunnes vika alkoi melkein heti...
T: Pettynyt asiakas
Netin pätkiminen päälle/pois
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.