Skip to main content

Netin toimimattomuus!

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Netti meni poikki joskus 03:15 yöllä kun katselin vielä töllöä, noh ajattelin että joku huolto katkos tai jotain, että aamulla se varmaan toimii. Mitä sitä *askaa ei toimi vielä 09:00 aikaan joten soittoa vikapalveluun ja siihen ********* automaagiseen *******, noh vika ilmo jätetty ja tulee vahvistus viesti [u:23lvnhn6]klo:10:32[/u:23lvnhn6] että liittymälle blaa blaa luotu vikailmoitus. Seuraava viesti napsuu puhelimeen että ( Hei, vikailmoituksenne on siirtynyt asiantuntijamme (?) käsittelyyn. KAS KAS netti alkoi yht' äkkiä rokkaamaan [u:23lvnhn6]klo: 10:35[/u:23lvnhn6] ja sen jälkeen on dataa taas liikkunut hyvin (ola laa). PAM! [u:23lvnhn6]klo:12:22[/u:23lvnhn6] tulee viesti: Hei, verkkohallintamme on tutkinut ilmoittamanne vian. Vikaa verkosta ei löytynyt. NO EI VARMAAN ENÄÄN KU SE KORJATTIIN, ei hyvää päivää mitä hommaa <--- ja IHAN 100% varmuudella vika oli SONERAN päässä kun se vikailmoituksen automaaginen sydeemi teki testin ja kerto että vika on verkossa. Kerros nyt asiamies mikä siellä teidän päässä mättää ?

1 kommentti

  • August 23, 2012
Hei Pietju-18,

Vikailmoitus oli otettu vastaan klo 10:30 jälkeen, mutta ennen kuin liittymälle oli mitään toimenpiteitä tehty, oli yhteys palautunut. Yhteyttä oli tämän jälkeen seurattu hetken aikaa ja varmistetty että yhteys myös pysyy ylhäällä.

Liittymästä ei siis enää käsittelyhetkellä löytynyt vikaa. Tästä syystä kuittausviestikin oli sen mukainen.

Vian alkuperään en siis pysty mitään sanomaan, koska emme vian aiheuttajaa löytäneet.