Netin toimimattomuus!
Netti meni poikki joskus 03:15 yöllä kun katselin vielä töllöä, noh ajattelin että joku huolto katkos tai jotain, että aamulla se varmaan toimii. Mitä sitä *askaa ei toimi vielä 09:00 aikaan joten soittoa vikapalveluun ja siihen ********* automaagiseen *******, noh vika ilmo jätetty ja tulee vahvistus viesti [u:23lvnhn6]klo:10:32[/u:23lvnhn6] että liittymälle blaa blaa luotu vikailmoitus. Seuraava viesti napsuu puhelimeen että ( Hei, vikailmoituksenne on siirtynyt asiantuntijamme (?) käsittelyyn. KAS KAS netti alkoi yht' äkkiä rokkaamaan [u:23lvnhn6]klo: 10:35[/u:23lvnhn6] ja sen jälkeen on dataa taas liikkunut hyvin (ola laa). PAM! [u:23lvnhn6]klo:12:22[/u:23lvnhn6] tulee viesti: Hei, verkkohallintamme on tutkinut ilmoittamanne vian. Vikaa verkosta ei löytynyt. NO EI VARMAAN ENÄÄN KU SE KORJATTIIN, ei hyvää päivää mitä hommaa <--- ja IHAN 100% varmuudella vika oli SONERAN päässä kun se vikailmoituksen automaaginen sydeemi teki testin ja kerto että vika on verkossa. Kerros nyt asiamies mikä siellä teidän päässä mättää ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.