Hei!
Sain tänään tekstiviestit, että netin ja viihten voi asentaa. Tein kaiken ohjeiden mukaan (netin asennuksesta pöytäkoneeseen ei löytynyt paketista mitään ohjeita). Inteno DG301 modeemissa palaa punaiset valot STATUS JA INTERNET kohdissa. mikään ei pelaa.
Sivu 1 / 1
Tilausnumero 0084788438
Ulkopuolinen voi hieman auttaa jos kertoisit liittymäsi tyypinkin...
Pöytäkone kaapelilla (keltainen) ja kytket sen Intenon LAN porttiin (keltainen myöskin) 1-4 .
Jos ADSL / VDSL käytä DSL kaapelia
Jos ETHERNET, niin käytä ethernet kaapelia cat5/cat5e/cat6 rj45 (punaiset liittimet) liittimellä ja kytket sen seinästä Intenon WAN porttiin (punainen).
Tarkista että pöytäkoneeseen verkkokorttiin syttyy valot, ja pitäisi vilkkua... sekä Intenoon syttyy LAN valot vihreänä... ainakin...
Tarkista Windowssin komentorivillä tai verkko-ja jakaamisen keskuksesta IP-osoitteet...
Sen pitäisi olla muotoa 192.168.1.X (X on mikä tahansa luku välillä 2-253)
Jos IP-osoite on 169.X.X.X muodossa niin joku vika on reitittimessä tai kytkennässä virhe.
Pöytäkone kaapelilla (keltainen) ja kytket sen Intenon LAN porttiin (keltainen myöskin) 1-4 .
Jos ADSL / VDSL käytä DSL kaapelia
Jos ETHERNET, niin käytä ethernet kaapelia cat5/cat5e/cat6 rj45 (punaiset liittimet) liittimellä ja kytket sen seinästä Intenon WAN porttiin (punainen).
Tarkista että pöytäkoneeseen verkkokorttiin syttyy valot, ja pitäisi vilkkua... sekä Intenoon syttyy LAN valot vihreänä... ainakin...
Tarkista Windowssin komentorivillä tai verkko-ja jakaamisen keskuksesta IP-osoitteet...
Sen pitäisi olla muotoa 192.168.1.X (X on mikä tahansa luku välillä 2-253)
Jos IP-osoite on 169.X.X.X muodossa niin joku vika on reitittimessä tai kytkennässä virhe.
Hei Nicokala,
Tuolla antamallasi tilausnumerolla en valitettavasti löydä tietoja mutta löytyykö sinulta jo asiakasnumero? Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää.
Jos tiedät liittymätunnuksesi, Lisäätkö sen samalla tavalla kuin yllä mutta ilman väliviivaa (-) esim. 333123456.
Oletko saanut jo kuittausviestin että liittymä on asennuttu ja valmis käytettäväksi?
Tuolla antamallasi tilausnumerolla en valitettavasti löydä tietoja mutta löytyykö sinulta jo asiakasnumero? Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää.
Jos tiedät liittymätunnuksesi, Lisäätkö sen samalla tavalla kuin yllä mutta ilman väliviivaa (-) esim. 333123456.
Oletko saanut jo kuittausviestin että liittymä on asennuttu ja valmis käytettäväksi?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.